PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o Carrefour

  • 1. Data: 2003-02-18 00:01:36
    Temat: Pytanie o Carrefour
    Od: "gregorr" <s...@w...pl>

    Dzień dobry. Już jakiś czas czytam tę grupę, teraz jednak zwracam się z
    pytaniem a własciwie dwoma dotytączymi marketu Carrefour.
    1. Jakie są obowiązki Lidera w tych sklepach. Co to w ogóle za funkcja??
    2. Co to za sektory: PDK i sektor przemysłowy?
    Pytam w związku z naborem i chcę się zorientować w temacie. Dziękuję za
    wszelkie informacje.

    Gregorr

  • 2. Data: 2003-02-18 07:25:39
    Temat: Re: Pytanie o Carrefour
    Od: "sebur" <s...@o...pl>

    > Dzień dobry. Już jakiś czas czytam tę grupę, teraz jednak zwracam się z
    > pytaniem a własciwie dwoma dotytączymi marketu Carrefour.
    > 1. Jakie są obowiązki Lidera w tych sklepach. Co to w ogóle za funkcja??

    lider to inaczej zastępca kierownika działu: zakres obowiązków to
    zarządzanie pracą ludzi, ekspozycją towaru, zamawianie towaru itp (zajmuje
    się tym bardziej kierownik-menedżer, ale lider uczy sie tego przy menedżerze
    i zastępuje pod jego nieobecność-np na innej zmianie)

    > 2. Co to za sektory: PDK i sektor przemysłowy?
    > Pytam w związku z naborem i chcę się zorientować w temacie. Dziękuję za
    > wszelkie informacje.
    PDK-produkty dużej konsumpcji - jak dobrze pamiętam to cała żywnościówka
    a przemysłowy to przemysłowy: produktyu nieżywnościowe
    sebur