PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o pomoc w znalezieniu lub podeslanie mi ...

  • 1. Data: 2003-02-18 09:11:06
    Temat: Prosze o pomoc w znalezieniu lub podeslanie mi ...
    Od: "Pulp Fiction" <c...@i...pl>

    Poszukuje stron na ktorych zwolnieni z pracy ludzie opisuja swoje byle firmy
    i swoich
    dawnych pracodawcow.
    Zostalem poproszony przez osobe zwolniona o przygotowanie listu do dyrekcji
    lub strony www o tym wszystkim co sie
    dzialo w firnie a czym nie wiedza inni pracownicy i szefowie firmy
    a jest o czym pisac
    Osoba ta nie ma kompa i dostepu do sieci wiec mnie poprosila

    ale ja nie wiem jak sie do tego zabrac

    sprawa jest powazna bo chodzi nawet o przekrety finansowe i kradziez w
    firmie o pomniejszych nie wspominam

    jesli ktos wie gdzie sa strony na ktorych ktos opisal swoje zale i stosunki
    w bylej firmie to prosze o podeslanie linku lub o przeslanie dokumentu

    serdecznie dziekuje