PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka stawka za godz. dla informatyka w UMiG › Re: jaka stawka za godz. dla informatyka w UMiG
    From: "Konik" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka stawka za godz. dla informatyka w UMiG
    Date: Tue, 18 Feb 2003 18:57:02 +0100

    "Tek" <w...@p...fm> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jak mam wycenic stawke za godzine?
    > Praca w Urzedzie Miasta i Gminy (niewielka miejscowosc) jako informatyk.
    >
    > moja zadania to:
    > 1) konserwacja sprzętu komputerowego,
    > 2) ochrona antywirusowa,
    > 3) archiwizowanie danych,
    > 4) aktualizacja oprogramowania, odnawianie certyfikatow itp.
    > 5) stworzenie i prowadzenie strony www dla UMiG.
    > 6) wszelka pomoc techniczna zwiazana z obslugą komputerów.
    > czyli czlowiek od wszytkiego co zwiazane z komputerami, internetem itp.

> [...]

    Jako student pracowalem w starostwie powiatowym w niewielkiej miejscowosci,
    ok. 800-1000zl brutto miesiecznie. Podobne zadania, praca kilka godzin w
    tygodniu - tak jak sobie w sumie ustawisz, bo od Ciebie zalezy czy bedziesz
    sleczec tam calymi dniami. Do tego bylem pod telefonem i zjawialem sie
    najpozniej na drugi dzien w razie jakiejs awarii (malo ich bylo :) )
    Dobrze jest zaprzyjaznic sie z milymi paniami i od czasu do czasu spelnic
    ich jakas komputerowa zachcianke ;-)

    --
    Bartosz Konefał
    k...@b...pl