PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to urząd pracy pomaga absolwentom

  • 11. Data: 2004-03-28 16:45:06
    Temat: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> napisał(a):

    > No, to już wiesz na co idą podatki. Na wytrwałą walkę z bezrobociem,
    > spowodowaną pierdzeniem stołek takich biurew. Określa się je mianem
    > duporyja (duporyjki?). Jest to dupa połączona z ryjem. Ryj jest od
    > siorbania kawki i herbatki, a dupa od wydalania - wydaliny tych pań to
    > wlaśnie 8 godzin pierdzenia w stołek po próżnicy, w imię sprawiedliwości
    > społeczenej i "dbania o dobro bezrobotnych".
    Ciekawa teoria. Jestem bezrobotny, ale nie przyszło mi do głowy, żeby
    w taki sposób wylewać złość na osobach, które nie są za to odpowiedzialne.

    > dochodu zabiera im bandyckie państwo, a resztę wydaje na bułkę z serem
    > żółtym albo i bez niego),
    Czy pamiętasz chociaż jeszcze kto utworzył to "bandyckie państwo"? Bo tak
    sądząc po wypowiedziach na forach różnych, to coraz mniej ludzi pamięta.
    Jakaś taka amnezja wybiórcza, bo starsze fakty historyczne pamiętają bardzo
    dobrze :) może nie byli na tej lekcji :))

    > ... a 50% głosuje na lewicowych bandytów, złodziei
    > i idiotów (wyszedł mi pleonazm, pardon).

    Czy ty masz jakieś uwarunkowania genetyczno-rodzinno-osobiste, że tak dyszysz
    z nienawiści do lewej strony sceny politycznej :) ?
    Masz rodzinę po przejściach, czy sam jesteś po przejściach. Mam na myśli
    przejścia w tym kraju co już go nie ma.

    Marek

  • 12. Data: 2004-03-28 16:48:39
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sat, 27 Mar 2004 22:02:33 +0100, na pl.praca.dyskusje, Piotr Hosowicz
    napisał(a):

    > Zdaje się, że w Twojej sytuacji z każdy miesiąc pracy zalicza się dwa
    > dni urlopu do wykorzystania. Kumuluje ię to i jak nie wykorzystasz to
    > przechodzi dalej.

    Urlop nalezy sie proporcjonalnie do przepracowanego okresu . Są dwa wymiary
    20 dni do 10 lat pracy i 26 dni powyżej.Myślę,że Tobie będzie przysługiwało
    20 dni, więc 20 dni : na 12 miesięcy = 1,66 dnia za miesiąc /w pracy na 8
    godzin/
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 13. Data: 2004-03-28 17:04:00
    Temat: Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2004 16:45:06 +0000, Marek napisał(a):
    [..]
    > Ciekawa teoria. Jestem bezrobotny, ale nie przyszło mi do głowy, żeby
    > w taki sposób wylewać złość na osobach, które nie są za to odpowiedzialne.

    Pewnie, biedne niewinne biurwy, wiadomo, że całe zło to te kapitalisty
    robią.

> [...]
    > ludzi pamięta. Jakaś taka amnezja wybiórcza, bo starsze fakty
    > historyczne pamiętają bardzo dobrze :) może nie byli na tej lekcji
    [..]
> [...]
    > dyszysz z nienawiści do lewej strony sceny politycznej :) ? Masz
    > rodzinę po przejściach, czy sam jesteś po przejściach. Mam na myśli

    Jak ktoś jest bandytą, oszustem, komunistą czy inną mutacją lewicową, to
    nazywanie rzeczy po imieniu nie jest dyszeniem z nienawiści tylko prostym
    stwierdzeniem faktu.

    --
    Michał

  • 14. Data: 2004-03-28 17:28:07
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Ciekawa teoria. Jestem bezrobotny, ale nie przyszło mi do głowy, żeby
    > w taki sposób wylewać złość na osobach, które nie są za to odpowiedzialne.

    stary, nie zauważyłeś że w większości tzw urzędów nie robią nic albo bardzo
    niewiele? i w większości nie dlategoze nie chcą tylko dlatego że im nie
    wolno się za bardzo wychylać?

> [...]
    bardzo
    > dobrze :) może nie byli na tej lekcji :))

    Myślę ze większość z nas pamięta, że nie było w sklepach nic, a jak sie
    pojawiło to do dzis trzeba spłacać. A teraz dodatkowo nabrane kredyty (np.
    przez obligacje albo niebotyczne podatki ) na nierentowną działalność
    opłacaną przez państwo...

> [...]
    > z nienawiści do lewej strony sceny politycznej :) ?
    > Masz rodzinę po przejściach, czy sam jesteś po przejściach. Mam na myśli
    I to jest własnie przyczyna - mówienie "o panstwie co juz go nie ma". to tez
    rodzaj frustracji. Ja akurat absolutnie nie mam poglądów lewicowych, jestem
    zwolennikiem 100% własności prywatnej i zdrowej konkurencji na rynku. A tzw.
    lewica to najchętniej by tylko rozdawała coś, czego nie ma albo w trudzie i
    znoju udało się wypracować. Po co oszczędzać, skoro można pójść do jakiejś
    firmy i za "załatwienie" zażądać jakiejś grubej kasy...

    > Marek

    gromax

  • 15. Data: 2004-03-28 17:45:04
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    M.Tankard <t...@g...pl> napisał(a):

    > Jak ktoś jest bandytą, oszustem, komunistą czy inną mutacją lewicową, to
    > nazywanie rzeczy po imieniu nie jest dyszeniem z nienawiści tylko prostym
    > stwierdzeniem faktu.

    Dyskusja z lekka zboczyła na temat tego na co idą podatki i kto o tym
    decyduje, jak również na uroki demokracji pośredniej wprowadzonej w III RP,
    i na temat tego kto odpowiada za to, że 95% obywateli nie ma oszczędności
    i niedojada. W związku z niektórymi wypowiedziami, mam podejrzenie,
    że jestem niedoinformowany. Stąd moje pytanie: czy w 1989-tym wygrali wybory
    i utworzyli rząd, bandyci, oszuści, komuniści czy inną mutacja lewicowa?
    A może lewicowi bandyci, złodzieje i idioci jak sugeruje mój przedmówca.

    Marek

  • 16. Data: 2004-03-28 23:26:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    gromax; <c471v8$290$1@inews.gazeta.pl> :

    > Myślę ze większość z nas pamięta, że nie było w sklepach nic, a jak sie
    > pojawiło to do dzis trzeba spłacać.

    Ja jakiś czas temu przeżyłem lekkie deja vu. widząc w KAŻDYM większym
    hipermarkecie "produkty czekoladopodobne" - część społeczeństwa daleko
    od socjalizmu i kryzysu nie uciekła. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 17. Data: 2004-03-28 23:26:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Piotr Hosowicz; <c44q41$rgd$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > No, to już wiesz na co idą podatki. Na wytrwałą walkę z bezrobociem,
    > spowodowaną pierdzeniem stołek takich biurew.

    Przepraszam, ale prawdopodobnie jest to faktycznie walka z bezrobociem -
    żeby zmniejszyć bezrobocie w gminie i koszty funkcjonowania UP, gro z
    jego pracowników jest na "robotach interwencyjnych" finansowanych z FP.
    Tylko cierpi na tym wiarygodność "pracowników" UP, którzy doradzają
    bezrobotnym jak znaleźć pracę. ;)

  • 18. Data: 2004-03-29 00:22:14
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    " Marek" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message

    Stąd moje pytanie: czy w 1989-tym wygrali wybory
    > i utworzyli rząd, bandyci, oszuści, komuniści czy inną mutacja lewicowa?

    Problem w tym, ze wtedy caly aparat sprawowania wladzy zostal przejety po
    poprzednim systemie i tak juz do dzis zostalo !

    ---
    zadanie domowe:
    Po co Mojzesz ''wodzil'' po pustyni swoj narod przez 40 lat, jesli z Egiptu
    do Izraela mozna zajsc w 2 tygodnie ?

  • 19. Data: 2004-03-29 14:17:20
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > Ja jakiś czas temu przeżyłem lekkie deja vu. widząc w KAŻDYM większym
    > hipermarkecie "produkty czekoladopodobne" - część społeczeństwa daleko
    > od socjalizmu i kryzysu nie uciekła. ;)

    a to wcale nie jest niespodzianka, wyroby czekoladopodobne przez ostatnie
    parę lat, mogły się po prostu nazywać czekoladą, w związku z pewnymi
    zmianami w przepisach muszą wrócić do starej nazwy, nie ma się więc co
    dziwić z nazw takich jak wyrób czekoladopodobny bo on był wśród nas przez
    cały czas tylko się pod czekoladę podszywał :-)

    aga

  • 20. Data: 2004-03-29 17:31:31
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2004 02:22:14 +0200, "bad_skipper"
    <bad_skipper@bad_skipper.com> wrote:

    >Po co Mojzesz ''wodzil'' po pustyni swoj narod przez 40 lat, jesli z Egiptu
    >do Izraela mozna zajsc w 2 tygodnie ?

    zeby jedno pokolenie wymarlo i do kanaan doszli tylko ludzie nie
    pamietajacy niewoli...

    to co? sugerujesz dubeltowki w dlon? ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb