PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    From: Carrie <c...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Date: Thu, 6 Jul 2006 22:57:50 +0200

    Dnia 6 Jul 2006 13:36:05 -0700, homereska napisał(a):

    > Nie zatrudniam telemarketera czy konsultanta telefonicznego dlatego
    > wolę spotkać się z taką osoba osobiście. Jeżeli dziewczyna nie
    > chce zmienić pracy to po co wysyła CV.

    Żeby się przedstawić i dowiedzieć, co Ty możesz jej zaoferować :)

    > Przecież nie powiem jej przez
    > telefon ile może zarobić nie wiedząc co ma do zaoferowania.

    To w CV nie napisała, co ona ma do zaoferowania?

    > Daruj sobie komentarze co do wydajności :) tym bardziej jeżeli jest
    > to pod moim adresem. akurat sie składa, że rozmowa odbędzie się
    > jutro o 17:00 czyli w ramach mojego czasu "wolnego" czy jak kto woli po
    > godzinach :) Także o ile wszystkie inne do tej pory traktowałem
    > poważnie - nawet te po godzinach to tą jedną potraktuję jako
    > pewnego rodzaju rozrywkę ;)

    No, ale dlaczego? Za to, że ona zadała całkiem konkretne pytania w
    rozmowie telefonicznej, a Ty nie umiałeś lub nie chciałeś na nie
    odpowiedzieć?
    Prawdę mówiąc, nie wiemy, jaką pracę oferujesz i ile czasu minęło od
    chwili, kiedy ona wysłała swoje CV. Dziewczyna mogła zostać Twoim
    telefonem zaskoczona i może nie zdążyła przemyśleć odpowiedzi, a tym
    bardziej znienacka poukładać sobie od nowa planu dnia. Naprawdę,
    ludzie szukający pracy niekoniecznie siedzą bezczynnie wpatrując się w
    telefon, w oczekiwaniu odpowiedzi dotyczącą tej jedynej oferty, na
    którą odpowiedzieli i o której śnią po nocach ;)

    Pozdrawiam, Carrie