PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Date: Thu, 6 Jul 2006 22:24:11 +0200

    W wiadomosci news:1152211823.081101.246420@m79g2000cwm.googlegrou
    ps.com
    homereska <h...@g...com> pisze:

    > zadzwonilem wczoraj do pewnej dziewczyny "zainteresowanej"
    > ogloszeniem jakie umiescila firma w której pracuje w jednym
    > wortali internetowych....:
    > Ja: Dzien dobry. Czy z pania ....... mam przyjemnosc?
    I blad, ja bym Cie pouczyl natychmiast, ze przedstawia sie najpierw osoba
    dzwoniaca.

    > Ona: Tak.
    > Ja: Czy jest pani w dalszym ciagu zainteresowana?
    > Ona: Yyyyyy.... ale to bym musiala poznac warunki bo tak to nie wiem.
    Co Cie tak dziwi? Wy cos oferujecie, a potencjalna kontrahentka sie
    zastanawia czy warto sie oferta blizej zainteresowac. W tym celu chce sie
    dowiedziec czegos wiecej niz podano (widocznie podano za malo informacji).

    > Ja: (Szok ale kontynuuje).
    Skoro szok to znaczy, ze nic nie rozumiesz. To Ty jestes oferentem i Ty masz
    dbac o zareklamowanie towaru który oferujesz i pelna informacje o nim (w tym
    wypadku o pracy).

    > W takim razie chcialbym zaprosic pania
    > na rozmowe w dniu jutrzejszym... Porozmawiamy o szczególach...
    > itp... itd
    > Ona: No ale to musi mi pan powiedziec cos wiecej bo nie wiem czy mi
    > sie oplaca do Panstwa przyjezdzac.
    > Ja: (Jeszcze wiekszy szok ale kontynuuje).
    Ty sie chyba nie nadajesz, bracie. Czy myslisz, ze ktos nic nie robi tylko
    waruje przy telefonie i czeka az akurat Ty go moze wezwiesz? Przeciez ta
    osoba moze miec wiele innych ofert i musi wybrac, która jest
    najsensowniejsza, bo pojedzie bajdurzyc z Toba, a w tym czasie zadzwoni ktos
    od znacznie bardziej interesujacej oferty. A moze po prostu w ten sposób was
    bada - sadzisz, ze tylko Ty mozesz?

    > Ogólne informacje zawarte
    > byly w ogloszeniu natomiast na temat szczególów mozemy
    > porozmawiac podczas spotkania.
    Czemu nie przez telefon? Cos wstydliwego oferujecie?

    > Na co Ona: No wie Pan ale to ogloszenie bylo jakich wiele w
    > internecie....
    A to bezczelnosc! Kurde, miala czelnosc czytac jeszcze inne ogloszenia!!! I
    jeszcze porównac!!! Ale chamstwo! ;))

    > Ja po prostu poleglem w tym momencie.
    Fakt. Nie sprostales.

    > A jak przyjedzie to nawet lepiej. Takie doswiadczenie tez sie przyda
    Tylko czy bedziesz umial z niego skorzystac?

    Jotte