PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Tue, 28 Mar 2006 08:30:03 +0200
    <3...@4...com> <e08is9$cmc$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com> <e092n0$2cg3$1@news.mm.pl>
    <f...@4...com> <e09grq$2dlk$1@news.mm.pl>
    <f...@4...com>

    W wiadomości <news:fcjg22dsn3s2ujekfeaoi9pphmcbu44b6a@4ax.com>
    Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Wyczuwam ściemę. Będziesz musiała przedstawić podkładkę.

    To były tylko przykłady.
    Nie piszę o konkretnych sytuacjach, które miały miejsce.

    > To przy ubezpieczeniach grupowych są jakieś ograniczenia co do wieku?

    Przy grupowych nie.

    > Oj popłynęłaś z tym ostatnim. Nie masz żadnej pewności, że człowiek
    > który zostanie u Ciebie zatrudniony w wieku 18 lat będzie siedział
    > dożywotnio.

    Nigdy i w żadnej kwestii nie ma się pewności. Istnieje jednak coś takiego
    jak ocena prawdopodobieństwa.
    Z takiej też przyczyny nie zatrudnię na ochroniarza zawałowca po 50, bo mi
    padnie na stanowisku.

    > Nie sądzę żeby taka argumentacja przeszła w SP i będąc na
    > Twoim miejscu wolałbym się nie przekonywać.

    Przede wszystkim ja nie zamieściłabym takiego ogłoszenia, bo dla mnie wiek w
    przypadku doświadczonego inżyniera chemika nie ma większego znaczenia.
    Dlatego nie mam potrzeby wymyślania uzasadnienia dla swoich powodów.
    Chciałam jednak pokazać, że takie sytuacje mogą mieć miejsce i inny
    pracodawca może mieć 10 bardziej sensownych argumentów, by jednak wyjść na
    swoje.

    > Są tacy co powiedzą i u tych masz szansę na odszkodowanie.

    Samobójcy ;-)

    > Już abstrachując od KP, to dlaczego nie znajdzie u Ciebie pracy?

    Znajdzie, jeśli byłby np. inżynierem mechanikiem z dużym doświadczeniem w
    zakresie hydrauliki siłowej.
    Na stanowisko sekretarki jakoś nie bardzo pasuje mi taka osoba. A wyobraź
    sobie, że i takie aplikacje dostawałam.

    > I audyt ;-)

    Na audyt łatwo znaleźć sposób ;-)

    > No jak masz dział kadr, to chyba nie musisz.

    Zajmuje się tym biuro rachunkowe, więc musieć to nie muszę. Ale chcę sama
    dla siebie (a czasu czasem brak).
    No i mam taką głupią wadę, że lubię mieć kontrolę wszędzie, gdzie tylko się
    da.

    --
    PozdrawiaM