PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-29 03:03:39
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe napisala:
    >W wiadomości <news:fcjg22dsn3s2ujekfeaoi9pphmcbu 44b6a@4ax.com>

    >Nigdy i w żadnej kwestii nie ma się pewności. Istnieje jednak coś takiego
    >jak ocena prawdopodobieństwa.

    Akurat mlodzi ludzie sa znacznie bardziej mobilni - sklonni do emigracji za
    granice lub do innego miasta z powodu np. znalezienia w nim partnera zyciowego
    i otwarci na zmiany. Osoby starsze zwykle bardziej cenia stabilizacje, wiedza,
    ze poszukiwanie pracy jest dla nich utrudnione, rzadziej sie przeprowadzaja.
    Ocena mlodego pracownika jako prawdopodobnie bardziej lojalnego w sensie nie
    uciekania z firmy wydaje mi sie ryzykownym zalozeniem.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl