PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-28 15:05:15
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk w news:e09i3r$ilp$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > I to jest dla mnie przykład skrajnej ignorancji, typowej dla naszego
    > politycznie poprawego bajora selektywnej ślepoty

    Co więc można powiedzieć o:

    Art. 183b.
    § 2. Zasady równego traktowania w zatrudnieniu nie naruszają działania
    polegające na:
    1) niezatrudnianiu pracownika z jednej lub kilku przyczyn określonych w art.
    183a § 1, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na rodzaj pracy, warunki jej
    wykonywania lub wymagania zawodowe stawiane pracownikom,

    pozdrawiam
    Greg