PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-27 20:22:46
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    badzio napisał(a):
    > Dyskryminacja ze wzgledu na wiek... podobnie jak teoretycznie nielegalne
    > sa teksty typu "zatrudnie kobiete" (dyksryminacja ze wzgledu na plec)

    I to jest dla mnie przykład skrajnej ignorancji, typowej dla naszego
    politycznie poprawego bajora selektywnej ślepoty - spoglądanie na świat
    przez pryzmat lokalnie obowiązujących wartości (seksizm be) i nie
    dostrzeganie, że gdzieniegdzie obowiązujące wartości są inne.

    Ciekawe, co w takich warunkach mają zrobić firmy handlujące z krajami
    arabskimi, które poszukują handlowców? Zatrudnianie kobiety w takiej
    branży albo prowadzi do aberracji polegającej na ukrywaniu własnej płci
    przed odległym kontrahentem albo do dziwnego, z antyseksistowskiego
    punktu widzenia, nagłego zrywania kontaktów przez arabskie firmy.
    Ciekawe jak takiemu Arabowi wytłumaczyć, gdy zwraca się do szefa działu
    handlowego z prośbą o zmianę obslugującego go handlowca na mężczyznę, że
    to co robi jest "nielegalne"? Bezsens.

    pozdr.
    m.