PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak dolaczac CV i list do maila??

  • 21. Data: 2004-11-29 22:01:46
    Temat: Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Dlatego na sekretariaty lepiej wysylac doc, poniewaz czesto nei maja
    > acrobata lub sprzet jest tak slaby, ze otiweranie go ze skrzynki trwa
    > wieki - co sugerowalem.

    a czy w firmie, ktora ma siedzibe w nowoczesnym biurowcu - i zajmuje
    tam np. jedno pierto, mozna sie spodziewac, ze maja sekretariat ze
    slabym kompem??

    > A co do pracy, to jesli chodzi o mnie, to raczej nie mam szczescia, mimo,
    > ze wysylam w doc :))

    no coz... zycze powodzenia w dalszych poszukiwaniach;

    pzdrv;
    adas;

  • 22. Data: 2004-11-29 22:30:53
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2004 23:01:46 +0100, adasiek <p...@p...wp.pl>
    napisał:

    > a czy w firmie, ktora ma siedzibe w nowoczesnym biurowcu - i zajmuje
    > tam np. jedno pierto, mozna sie spodziewac, ze maja sekretariat ze
    > slabym kompem??

    Oczywiscie. Zwlaszcza jesli maja OEM-owe oprogramowanie i informatyk tego
    pilnuje.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 23. Data: 2004-11-30 12:32:09
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-29, Monika Chmielewska <m...@c...no-ip.com> wrote:
    > Nie masz gwarancji, ze bedzie wyglądał, bo nie masz gwarancji czy trafi to
    > na komputer osoby, która ma Acrobata :) Pomimo, ze ja miałam zainstalowany
    > ten program, to wielokkrotnie coś się chcraniło i pdf cudownie zawieszał mi
    > system. Informatycy wiadomo jak potrafią działać, więc pomimo sprytu,
    > wiedzy, wsparcia innych informatyków (wykorzystywałam wszelkie możliwości
    > pomimo koloru włosów blond) plik w pdf cudownie zawieszał mi cudownie system
    > :) na 100 aplikacji, które przychodza, skoszowanie 3-4 które sa udziwnione i
    > nie dają sie otworzyć to nie problem.
    No cóż, ja mam nadzieję nie szukać pracy przez najbliższe kilka lat :)
    Ale jeśli pracodawca w ogłoszeniu nie zaznaczy preferowanego formatu to
    i tak wyślę PDFa. To też selekcja dla mnie - nie chcę pracować w firmie,
    która sobie nie potrafi dać rady z odczytaniem PDFa :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    > Have you got the sources to one handy? :o)
    Well, you start with cutting down a tree... ;-)

  • 24. Data: 2004-11-30 13:34:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Artur R. Czechowski wrote:
    > to i tak wyślę PDFa. To też selekcja dla mnie - nie chcę pracować w
    > firmie, która sobie nie potrafi dać rady z odczytaniem PDFa :)

    dokładnie - z tych samych przyczyn (no i równy wydruk) wysyłam tylko pdf
    ostatnio nawet podpisuje e-maila podpisem elektronicznym
    chociaż wiem, że takie cudo nie każdemu daje się odczytać :-)
    *** blad ***

  • 25. Data: 2004-11-30 13:50:47
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-30, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > dokładnie - z tych samych przyczyn (no i równy wydruk) wysyłam tylko pdf
    > ostatnio nawet podpisuje e-maila podpisem elektronicznym
    > chociaż wiem, że takie cudo nie każdemu daje się odczytać :-)
    E tam. Jak zrobisz to dobrze, to każdy odczyta. Najwyżej wyświetli się
    jeszcze parę dodatkowych linijek.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Beowulf> here http://www.messagelabs.com/home/default.asp they say that
    spam is more than 50% of email...

  • 26. Data: 2004-11-30 14:54:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Artur R. Czechowski wrote:
    > E tam. Jak zrobisz to dobrze, to każdy odczyta. Najwyżej wyświetli się
    > jeszcze parę dodatkowych linijek.

    niekoniecznie - nieraaz przerobi na załącznik z koncowka p7m i nie majac
    programiku
    p7mViewer 3.0 ze strony www.ppuvas.com - nie odczytasz
    *** blad ***

  • 27. Data: 2004-11-30 15:04:36
    Od: "MAJSTER_OF_OOOOZ" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    >niekoniecznie - nieraaz przerobi na załącznik z koncowka p7m i nie majac
    >programiku
    >p7mViewer 3.0 ze strony www.ppuvas.com - nie odczytasz
    >*** blad ***

    widze, ze pan Vizwary sie rozkrecil:):) w koncu jakas normalna strona;)

    PS: jestes jego dealerem czy pracownikiem?;)

    ---

  • 28. Data: 2004-11-30 15:43:10
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-30, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > niekoniecznie - nieraaz przerobi na załącznik z koncowka p7m i nie majac
    > programiku
    > p7mViewer 3.0 ze strony www.ppuvas.com - nie odczytasz
    Nie odczytam podpisu. Wiadomość i owszem.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    But love was blind, they said, love was crazy --- love didn't
    have any heart, and so it ripped out your own.

  • 29. Data: 2004-11-30 15:46:26
    Od: "MAJSTER_OF_OOOOZ" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    >Nie odczytam podpisu. Wiadomość i owszem.

    To jaki wtedy sens ma podpisywanie?;)

    ---

  • 30. Data: 2004-11-30 17:08:09
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    krzysztofsf w news:opsh8xh9ve4iukdk@krzysztofc napisał(a):

    > Dlatego na sekretariaty lepiej wysylac doc, poniewaz czesto
    > nei maja acrobata lub sprzet jest tak slaby, ze otiweranie
    > go ze skrzynki trwa wieki - co sugerowalem.

    A jak Waszym zdaniem przyjęta zostałaby wstawka typu:

    Szanowni Państwo,

    w odpowiedzi [Swoją drogą jak zaczynać akapit? Trochę dziwnie zaczynać z
    małej, ale jeśli daje się przecinek po Państwo...] na ogłoszenie
    ................. przesyłam w załączniku wymagane dokumenty w formacie PDF
    (do otwarcia wymagany jest program Adobe Acrobat Reader, który można pobrać
    ze strony http://www.nibylandia.pl/download/aar.zip). Z dokumentami można
    także zapoznać się pod adresami:
    http://www.pracownikroku.pl/cv.html - CV
    http://www.pracownikroku.pl/lm.html - list motywacyjny
    lub pobrać pliki w formacie DOC, RTF ze strony:
    http://www.pracownikroku.pl/dokumenty.html

    Z wyrazami szacunku

    ;-)

    pozdrawiam