PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak dolaczac CV i list do maila??

  • 11. Data: 2004-11-28 13:11:22
    Temat: Re: jak dolaczac CV i list do maila??
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 13:28:58 +0100, Rafal Czarny
    <r...@M...pl> napisał:

    > Nie jest też przecież tak źle z tymi pedeefami...

    Bylo wiele dyskusji na temat najlepszego formatu.
    PDF jest fajny, ale niektore firmy nie instaluja akrobata na komputerach
    sekretarek, ktore odbieraja i zdrukowuja CV kandydatow. Jesli kobieta sei
    zainteresuje i poprosi o pomoc (zakladam wariant blondynki) to pol biedy.
    Ale czasem kliknie - nie otworzy sie - to del i do kosza.
    Uwazam, ze jesli wysylamy CV na adres typu biuro czy sekretariat - to
    bezpieczniejszy jest doc. Jesli skrzynka jest imienna lub nazywa sie
    informatyk, programista, dzial zakupow - to spokojnie mozna posylac pdf.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 12. Data: 2004-11-28 15:23:55
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    > Wadą CV w pdf może być spora waga dokumentu (to też zależy od sposobu i
    > narzędzia utworzenia) zwykle coś około 100 kB.

    No raczej nie CV w PDF zajmuje zazwyczaj tyle samo co w DOC.
    Nie mowie ze dokladnie - ale po przerobce zazwyczaj rozmiary sa zblizone.
    (czasem jedno mniej czasem drugie - zalezy co bylo w tekscie, tabele itd)
    Inne jajca to RTF bo ten to dopiero zazwyczaj wazy... jesli sa tabele i
    foty to dopiero!

    --
    /GrzechG

    My www --> http://www.grzechg.tk

  • 13. Data: 2004-11-28 16:47:27
    Od: mgl <m...@s...net>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > masz rację, ale chciałem zwrócić baczniejszą uwagę na to co piszemy na
    > nośniku papierowym przykładowo.

    zwracam honor.

    miłego wieczoru,
    mgl

  • 14. Data: 2004-11-28 17:48:56
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <coba4e$mbf$1@news.dialog.net.pl>, mgl wrote:
    > muzykę nagrywasz na "płytę kompaktową z dźwiękiem" zamiast na cd audio
    "kompaktową"? No way ;-) To też nie po polsku :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 15. Data: 2004-11-28 17:50:34
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <CMgqd.52306$ha.32172@news.chello.at>, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    wrote:
    > (..) w polsce
    > (..) nie mniej jednak

    Proponowałbym zacząć poprawę od siebie...

    Daniel

  • 16. Data: 2004-11-28 18:00:06
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    xet napisał(a):

    > jak tego nie wiesz to najlepiej nie szukaj pracy!! Boze....

    Idz juz sobie stad "grupowiczu"

    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 17. Data: 2004-11-29 01:59:41
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Bylo wiele dyskusji na temat najlepszego formatu.

    na tej grupie?? czyli musze baczniej przejczec archiwum - prawda??

> [...]
    > zainteresuje i poprosi o pomoc (zakladam wariant blondynki) to pol biedy..
    > Ale czasem kliknie - nie otworzy sie - to del i do kosza.

    dziwne; przeciez PDF daje mi wlasnie gwarancje, ze dokument bedzie
    wygladal na komputerze ofiary^H^H^H^Hpracodawcy tak, jak powinien;

    dziekuje wszystkim za cenne uwagi;

    pzdrv;
    adas;

  • 18. Data: 2004-11-29 10:03:01
    Od: "Adam" <...@...c>

    > A na "CD-ROM" pewnie "laserofon":D

    oj,to tez nie po Polsku... LASER> Light Amplification by Stimulated Emission
    of Radiation (Wzmocnienie Swiatla przez Wymuszona Emisje Promieniowania)
    czyli po naszemu trzeba byloby powiedziec raczej: " WSWEPfon"..o,tak..teraz
    lepiej:P

    pozdrawiam
    Adam

  • 19. Data: 2004-11-29 21:36:44
    Od: "Monika Chmielewska" <m...@c...no-ip.com>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > na tej grupie?? czyli musze baczniej przejczec archiwum - prawda??

    > dziwne; przeciez PDF daje mi wlasnie gwarancje, ze dokument bedzie
    > wygladal na komputerze ofiary^H^H^H^Hpracodawcy tak, jak powinien;

    Witam - Wszystkich Panów,

    Nie masz gwarancji, ze bedzie wyglądał, bo nie masz gwarancji czy trafi to
    na komputer osoby, która ma Acrobata :) Pomimo, ze ja miałam zainstalowany
    ten program, to wielokkrotnie coś się chcraniło i pdf cudownie zawieszał mi
    system. Informatycy wiadomo jak potrafią działać, więc pomimo sprytu,
    wiedzy, wsparcia innych informatyków (wykorzystywałam wszelkie możliwości
    pomimo koloru włosów blond) plik w pdf cudownie zawieszał mi cudownie system
    :) na 100 aplikacji, które przychodza, skoszowanie 3-4 które sa udziwnione i
    nie dają sie otworzyć to nie problem.

    Czytając Wasze wypowiedzi Szanowni Panowie, mam wrażenie, ze mieliście albo
    bardzo dużo szczęścia przy poszukiwaniu pracy, albo dawno jej nie
    szukaliście, albo jestęscie bardzo niepoprawnymi idealistami. To naprawde
    tak nie działa.

    Jest taki dowcip:Asystentka przynosi Dyrektorowi życiorysy świetnych
    kandydatówok 100. Dyrektor ze sporej sterty wyjmuje ok. 1/3 i wyrzuca do
    śmietnika. Asystentka pyta: Dlaczego?? Tam mogły bć dokumenty idealnego
    kandydata - Dyrektor odpowiedział - Pechowców nie potrzebujemy.

    Dlatego ja życzę wszystkim powodzenia w życiu zawodowym :)
    MCH

  • 20. Data: 2004-11-29 21:47:59
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2004 22:36:44 +0100, Monika Chmielewska
    <m...@c...no-ip.com> napisał:

> [...]
    > system
    > na 100 aplikacji, które przychodza, skoszowanie 3-4 które sa udziwnione

    Dlatego na sekretariaty lepiej wysylac doc, poniewaz czesto nei maja
    acrobata lub sprzet jest tak slaby, ze otiweranie go ze skrzynki trwa
    wieki - co sugerowalem.
    A co do pracy, to jesli chodzi o mnie, to raczej nie mam szczescia, mimo,
    ze wysylam w doc :))

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##