PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wreszcie

  • 1. Data: 2004-11-27 21:50:45
    Temat: Wreszcie
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Po 7 miesiacach znalazlem prace. Zaczynam od 1 grudnia. Ide do firmy,
    gdzie placi sie tyle, co na umowie, ktora nie zalega z wyplatami. Jak juz
    uwierzycie, ze kazdy mysli jak czesc "ludzi" z tej grupy, ze nie warto
    placic normalnych pieniedzy, bo mozna wymieniac pracownikow jak niewolnikow,
    to poszukajcie jeszcze, bo zdarzaja sie normalni pracodawcy. Na przywitanie
    zaproponowano mi ciut ponizej sredniej krajowej i umowe na rok, aczkolwiek
    bede sprawdzany i nie jest powiedziane, ze rok posiedze. Dodam, ze firma nie
    zdycha, jak to sugeruja niektorzy grupowi "pracodawcy", przez placenie
    solidnych pensji. Najgorzej zarabiajacy pracownik fizyczny wyciaga tam 1000
    netto.
    Mam tylko nadzieje, ze dam sobie rade.

  • 2. Data: 2004-11-27 21:55:31
    Temat: Re: Wreszcie
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    Możesz cokolwiek zdradzić, co to za firma, jakie stanowisko ?

  • 3. Data: 2004-11-27 22:00:17
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Firma meblowa, Warszwa, stanowisko kierownika zmiany.

  • 4. Data: 2004-11-27 22:43:12
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > to poszukajcie jeszcze, bo zdarzaja sie normalni pracodawcy. Na
    > przywitanie
    Owszem, zdarzają się... :-)

    PS. mimo, że życzę Ci jak najlepiej, pamiętaj stare porzekadło, aby dnia
    przed zachodem nie chwalić... :-)

  • 5. Data: 2004-11-27 22:46:43
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > PS. mimo, że życzę Ci jak najlepiej, pamiętaj stare porzekadło, aby dnia
    > przed zachodem nie chwalić... :-)

    Alez ja wiem. Jestem pelen niepokoju, ze sobie nie poradze. Mam nadzieje, ze
    bedzie OK.

  • 6. Data: 2004-11-28 13:48:04
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    zycze powodzenia i gratuluje!!!!

    pozdrawiam trzymajac kciuki, zeby sie Tobie spodobalo i aby z Ciebie byli
    zadowoleni

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 7. Data: 2004-11-28 17:53:54
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Jarek aka Dzarko napisał(a):

> [...]
    > solidnych pensji. Najgorzej zarabiajacy pracownik fizyczny wyciaga tam 1000

    Serdeczne gratulacje - powodzenia w nowej pracy i oby bylo ci jak
    najlepiej.. Czego sobie i innym również życzę

    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 8. Data: 2004-11-28 18:38:45
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2004 21:50:45 GMT, Jarek aka Dzarko napisał(a):

    > Po 7 miesiacach znalazlem prace.

    To gratuluję! :-)))

    I życzę, by praca była rzeczywiście wymarzona i za godne pieniądze.

    Pozdrawiam,

    K.

  • 9. Data: 2004-11-28 20:27:00
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >i za godne pieniądze.

    Przecież już jest "za godne", bo sie obydwaj dobrowolnie na nią zgodzili

    vertret

  • 10. Data: 2004-11-28 21:16:05
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 21:27:00 +0100, VERTRET napisał(a):

    > Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przecież już jest "za godne", bo sie obydwaj dobrowolnie na nią zgodzili
    >
    > vertret

    płaca na papierze niestety czasem odbiega od tej, którą później dostaje się
    do ręki (jeśli w ogóle się ją dostaje a nie czeka na nią miesiącami...)

    K.