PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
    Subject: Re: inspiracje
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 20 Jul 2010 20:36:45 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-07-2010 o 18:21:25 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:op.vf5f8yi8bp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski

    > To jest, widzisz, tylko taki zwrot.
    > Jego istotą jest danie wyrazu temu, że człowiek doświadczony mówi do
    > nieopierzonego szczeniaka.
    > Posiada on także czasem nieco lekceważące zabarwienie (jak w tym
    > przypadku).

    Wybacz prosze - ja glupi niestety nie zrozumialem nawet tego, co powyzej
    napisales ;-)

    > Nic mi o posiadaniu przeze mnie potomstwa nie wiadomo.
    > Ale czemu cię to tak interesuje?

    Bo skoro mialbym byc Twoim synem, to wolalbym zebys glosno o tym nie
    trabil, bo wtyd sie przyznawac do takiego ojca ;-)

    > Zwykle tak mówią osoby ograniczone i niechętne do pracy nad sobą.
    > Wiedz jednak, że w szeroko pojmowanej informatyce nie można stać w
    > miejscu. Trzeba się stale dokształcać, szkolić, poznawać nowe
    > technologie. Inaczej jak lekarz - nie douczy się przez rok, dwa i będzie
    > znachorem, nie lekarzem.

    No popatrz... Gdybys byl tak spostrzegawczy, na jakiego sie kreujesz, to
    bys zauwazyl, ze o tym caly czas pisalem ;-) Ale lepiej byc ignorantem,
    byle na Twoje wyszlo ;-P

    > Jesteś - co łatwo skonstatować - człowiekiem(?) niedoświadczonym, o
    > poślednim wykształceniu, mizernej wiedzy i wybrakowanej elokwencji. To
    > się może da jeszcze trochę poprawić. Byle byś się zebrał i nie szedł
    > drogą wiodącą do kompletnej głupoty.

    > Poznać głupiego po śmiechu jego.

    Z mojej strony EOT, bo sie niesmacznie robi, a dyskusja z trolami, tak jak
    zawsze, prowadzi do nikad :-)

    --
    SprzedamTO.pl