PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-22 06:28:42
    Temat: Re: inspiracje
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jurajski Jaskiniowiec pisze:

    > Tak, to bylo uproszczenie. Napisane tam tez jest "ktore znaja _tylko_
    > _skladnie_ tego jezyka na tyle, _by_ _zrozumiec_ _kod_". O takiej osobie
    > nie powiesz chyba, ze to ekspert Javy?

    Ekspertem od javy go nie nazwę, ale w zależności co zna jeszcze mogę go
    nazwać ekspertem od _programowania_ w Javie. Który z nich jest bardziej
    przydatny, to nie zależy od znajomości bibliotek javy, tylko od
    umiejętności programowania.

    > I czy dodatkowa wiedza, nawet w podstawowym zakresie, to jakas ujma?! 0_o

    Nie przypisuj mi stwierdzeń, których nie napisałem. Jeśli chcesz
    dyskutować sam ze sobą, to może nie podpinaj zdań z którymi chcesz
    dyskutować innym.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl