PracaGrupypl.praca.dyskusjeinspiracje › Re: inspiracje
  • Data: 2010-07-21 12:35:40
    Temat: Re: inspiracje
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-07-2010 o 11:41:09 jcm <j...@1...pl> napisał(a):

    > No właśnie, poza osobistą satysfakcją i uściskiem dłoni szefa, czy
    > miałeś z tego dodatkowe korzyści finansowe? Ile premii? ;-)

    Poza zadowoleniem szefa i moim - nic. Taka byla moja rola. Bylem "obsluga
    techniczna", a nie tylko informatyczna. Fakt - moglem mowic, ze sie nie da
    i nic by sie nie stalo oprocz przestoju...

> [...]
    > źle pojętą oszczędnością) i napisałeś sterownik.
    > Lecz nie zawsze to tak wygląda. Dostawcy sprzętu i oprogramowania często
    > mają zastrzeżoną w umowach wyłączność wykonywania usług dodatkowych,
    > wsparcia technicznego. I obsługa techniczna na miejscu (w tym wewnętrzny
    > dział IT), niewiele może.
    > Firmy zewnętrznie niechętnie dzielą się dokumentacją techniczną (np.
    > api, struktury b.d.).
    > Motywują to oczywiście bezpieczeństwem i poniekąd mają rację, ale przede
    > wszystkim chodzi o kasę. Za każdą dodatkową duperelkę, (którą mógłby

    Doskonale o tym wiem i sam niechetnie przystepowalem do tego zadania.
    Podalem tylko przyklad, ze nie trzeba byc projektantem inzynierem tegoz,
    zeby cos zrobic - wystarczy troche pomyslec, a nie gadac, ze sie nie da.
    Nie twierdze, ze osoba na takim stanowisku ma robic wszystko sama. Mi
    osobiscie wielu rzeczy tez sie nie chcialo i odsylalem do
    serwisu/dzwonilem do supportu. Tyle, ze czasem zachodzi potrzeba
    znajomosci tematu, by nie wyjsc na durnia i nie placic za nic. Zglasza sie
    faktyczny problem, a nie wyimaginowany, bo ktos czegos nie umie i mysli ze
    to nie dziala.

    Przykladow mozna mnozyc ;-)

    --
    SprzedamTO.pl