PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyk - co to jest SAP ?

  • 21. Data: 2002-09-05 07:53:26
    Temat: Re: informatyk - co to jest SAP ?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <al6ull$nqv$1@julia.coi.pw.edu.pl> Marcin Dariusz Ozdzinski napisał(a):

    > ftp.sap.com/pub/linuxlab/test_drive wersja 46D iso image 600 MB :)
    > www.sap.com/linux i dalej evaluation mozna zamowic WAS - Weba Application
    > Server przysylaja w ciagu kilku dni

    O, dzięki. Czy to, co przysyłają to jest to samo, co na FTP?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 22. Data: 2002-09-05 08:13:55
    Od: "Long" <a...@k...net.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    Application

    > O, dzięki. Czy to, co przysyłają to jest to samo, co na FTP?
    > --
    Ja dostalem 12 plyt CD ;-) nie wiem w co rece wlozyc :D

  • 23. Data: 2002-09-05 11:01:59
    Od: Marcin Dariusz Ozdzinski <m...@m...elka.pw.edu.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

    > O, dzi?ki. Czy to, co przysy?aj? to jest to samo, co na FTP?

    Nie na ftp jest starsza wersja 46D a przysylaja 2 plytki z WAS ktore juz
    trzeba obslugiwac przez SapGui for Java
    Na ftp jest ten dolny krazek ze strony www.sap.com/linux i dalej menu
    evalutaion
    Pozostale mozna zamowic pprzysylaja za darmo !

  • 24. Data: 2002-09-05 12:35:11
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <al7dj7$ueg$1@julia.coi.pw.edu.pl> Marcin Dariusz Ozdzinski napisał(a):

    > Nie na ftp jest starsza wersja 46D a przysylaja 2 plytki z WAS ktore juz
    > trzeba obslugiwac przez SapGui for Java

    Eeee, da się bez Xów?

  • 25. Data: 2002-09-05 15:29:47
    Od: "Indy" <i...@e...pl>

    Losiu, troche przeginasz :-)

    Co do SAP, to nawet mi sie zaczyna podobac.
    Aha, oficjalna stawka za dzien szkolenia to 300 euro/dzien
    plus koszty pobytu w Warszawie. Lepszy efekt mozna osiagnac
    zapisujac sie do Akademii SAP w Szwajcarii.

    Pozdrawiam,
    Indy

  • 26. Data: 2002-09-05 16:05:05
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    PLONK

  • 27. Data: 2002-09-05 16:12:28
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Marcin Dariusz Ozdzinski" <m...@m...elka.pw.edu.pl> wrote in message

> [...]
    juz
    > kilkukrotnie - moze zrobie jakies FAQ :)))

    Ja sie tym kiedys bawilem, ale mam wrazenie ze ten SAP jest (albo byl) lekko
    okrojony.
    System byl jednouzytkownikowy z wywalonymi wszystkimi waznymi tablicami SAP.
    MOgl co najwyzej sluzyc do pocwiczenia ABAP'a
    Jak jest w tej chwili ?

    Pozdr.
    Beny

  • 28. Data: 2002-09-05 18:41:54
    Od: Marcin Dariusz Ozdzinski <m...@m...elka.pw.edu.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:
    > W artykule <al7dj7$ueg$1@julia.coi.pw.edu.pl> Marcin Dariusz Ozdzinski napisa?(a
    > ):

    > Eeee, da si? bez X?w?

    Jesli bedziesz korzystal z linuxa jako serwera i nie uruchamial na nim
    klienta to tak.Musisz miec drugi komputer z Linuxem Windami MacOs-em i co
    tam jeszcze jest.Pod te systemy jest tzw SapGui i w nim sie pracuje laczac z
    serwerem.

  • 29. Data: 2002-09-05 18:46:37
    Od: Marcin Dariusz Ozdzinski <m...@m...elka.pw.edu.pl>

    Beny <b...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]

    > System byl jednouzytkownikowy z wywalonymi wszystkimi waznymi tablicami SAP.
    > MOgl co najwyzej sluzyc do pocwiczenia ABAP'a

    System jest "pelny" tzn pelna baza danych (sapdb ale widzialem stronke jak
    podpiac oracla) , saposcollector i sam serwer Sap.Niestety jedynym modulem
    jaki jest dolaczony jest BC (basic components).
    Trudno wszakze wymagac zeby dawali wszystko do wersji demo, zreszta jesli
    ktos chce sie zapoznac z Sapem to i tak nie wdrozy sobie funkcjonalnosci
    modulow bo niby skad moglby wiedziec jak to zrobic ??? :))

  • 30. Data: 2002-09-05 21:02:20
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >System jest "pelny" tzn pelna baza danych (sapdb ale widzialem stronke jak
    >podpiac oracla) , saposcollector i sam serwer Sap.
    Na plytkach ktore mi przyslali bylo DB2 for Linux (90 dniowe)...

> [...]
    >ktos chce sie zapoznac z Sapem to i tak nie wdrozy sobie funkcjonalnosci
    >modulow bo niby skad moglby wiedziec jak to zrobic ??? :))
    AFAIK, to jest to pelna instalacja z baza IDESowa.
    Odnosze wrazenie ze chyba nie wiesz o czym piszesz...

    Pozdrawiam
    Artur.