PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - co to jest SAP ? › Re: informatyk - co to jest SAP ?
    From: Marcin Dariusz Ozdzinski <m...@m...elka.pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: informatyk - co to jest SAP ?
    Date: Thu, 5 Sep 2002 18:46:37 +0000 (UTC)

    Beny <b...@p...gazeta.pl> wrote:

    > "Marcin Dariusz Ozdzinski" <m...@m...elka.pw.edu.pl> wrote in message

    > juz

    > Ja sie tym kiedys bawilem, ale mam wrazenie ze ten SAP jest (albo byl) lekko
    > okrojony.
    > System byl jednouzytkownikowy z wywalonymi wszystkimi waznymi tablicami SAP.
    > MOgl co najwyzej sluzyc do pocwiczenia ABAP'a
    > Jak jest w tej chwili ?

    System jest "pelny" tzn pelna baza danych (sapdb ale widzialem stronke jak
    podpiac oracla) , saposcollector i sam serwer Sap.Niestety jedynym modulem
    jaki jest dolaczony jest BC (basic components).
    Trudno wszakze wymagac zeby dawali wszystko do wersji demo, zreszta jesli
    ktos chce sie zapoznac z Sapem to i tak nie wdrozy sobie funkcjonalnosci
    modulow bo niby skad moglby wiedziec jak to zrobic ??? :))