PracaGrupypl.praca.dyskusjeilu Polakow sp... do UE po 2004? › Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    From: kingram <k...@g...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ilu Polakow sp... do UE po 2004?
    Date: Wed, 23 Jan 2002 18:34:17 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@62.138.15.62

    tysik wrote:

    <ciach>

    > pogratulowac, ze Ci sie udalo i nie wyjechales zbyt daleko :))))))
    >
    > nie ciagnie Cie cos nigdy do polski? (nie pytam o chec powrotu) na pewno
    > tak - chocby dlatego, ze czytasz polski usenet
    >
    > pozdrawiam
    >
    > tys

    A kto Ci powiedzial ze nie zamierzamy wrocic? W Polsce jestesmy srednio
    raz w miesiacu, utrzymujemy kontakty z przyjaciolmi (przynajmniej sie
    staramy) a tutaj mamy TYLKO status "green card" - natomiast po powrocie
    podejrzewam - bede mogl zostac spokojnie nawet Twoim szefem (to tylko
    taka parallelka - nie bierz doslownie) podczas gdy gdybym nie wyjechal
    pewnie bym dalej klepal .... wiesz co ;o)

    Dla mnie jedyna otwarta kwestia jest - KIEDY?

    A Polski usenet czytam i z checia czesto na nim zamieszczam swoje
    "brednie" - poniewaz jestem Polakiem (i jestem z tego dumny), znam jezyk
    ojczysty bardzo dobrze, chetnie sie nim posluguje i jest to forma
    pozyskiwania dla mnie informacji "z pierwszej reki" o moim kraju.

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"