PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiaja polacy › Re: ile zarabiaja polacy
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile zarabiaja polacy
    Date: Tue, 05 Oct 2004 00:08:22 +0200

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 22:48:23 +0200, Wojtek <w...@p...wp.pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Omen" <n...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ok, ale zalozmy ze prezes w firmie zarobi 20 ty? (nie mowie o orlenie
    > millenium czy ING) to na nigo przypada 10 kowalskich, a kowalskich jest
    > na
    > peno o wiele wi?cej ni? prezesów. Wiem ?e obliczenia nie s? ok,
    > zastanawia
    > mnie tylko wysoka tzn najwyzsa pozycja katowic. Bo w katowicach nie ma
    > chzba
    > az tylu firm co np w warszawie.

    Kiedys czytalem, ze prawidlowe wyliczanie sredniej zarobkow krajowych
    polega na odjeciu po kilka % z obu stron proby, zeby odciac ekstremalne
    kominy i wyjatkowo niskie pensje, a dopiero z pozostalych wylicza sie
    srednia.
    Nie wiem, czy skurat wylicznie "sredniej krajowej" odbywa sie w tem
    sposob? Moze ktos wie?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##