PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiaja polacy › Re: ile zarabiaja polacy
  • Data: 2004-10-04 20:48:23
    Temat: Re: ile zarabiaja polacy
    Od: "Wojtek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Omen" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cjsavp$hks$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > zarabiają marnie..... a średnie krajowe zawyżają właśnie prezesi,
    > dyrektorzy, w końcu posłowie i senatorowie:) w sumie wskaźnikowi
    > ekonomicznemu nie robi różnicy kogo się wlicza no ale przeciętnemu
    > Kowlskiemu z jego niską pensją różnicę robić może. Tak zwana średnia
    > krajowa
    > ( nieosiągalna dla większości szarczków) bardziej fałszuje niż obrazuje
    > rzeczywisty poziom zarobków.

    Ok, ale zalozmy ze prezes w firmie zarobi 20 tyś (nie mowie o orlenie
    millenium czy ING) to na nigo przypada 10 kowalskich, a kowalskich jest na
    peno o wiele więcej niż prezesów. Wiem że obliczenia nie są ok, zastanawia
    mnie tylko wysoka tzn najwyzsa pozycja katowic. Bo w katowicach nie ma chzba
    az tylu firm co np w warszawie.