PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia handlowiec w hurtowni komputerowej?

  • 21. Data: 2005-09-29 20:31:08
    Temat: Re: ile zarabia handlowiec w hurtowni komputerowej?
    Od: gromax <g...@W...gazeta.pl>

    ab wrote:

    > jak w temacie ;)

    handlowiec = osoba która potrafi ze wszystkiego wyciągnąć kasę.
    jakbym miał być handlowcem, to bym negocjował jak nawyzszą podstawę plus jak
    nawyższą prowizję plus jak najlepsze warunki pracy (brak sztywności w
    godzinachdobry fundusz reprezentacyjny itd itp). oczywiście trzeba znać
    lige w której się gra
    a handlowiec który nie potrafi wynegocjowa dobrych warunków nawet dla siebie
    to co będzie potrafił uhandlowac dla firmy? d..pa a nie handlowiec.
    swoje potrzeby znasz i wiesz że jest to niezbędne minimum dla ciebie. i
    wyjdziesz z tej oferty? już będziesz przegrany, bo rozsądna osoba po
    drugiej stronie zaproponuje ci góra 2/3 tego.
    zresztą może lepiej jest pierwszemu zaatakować pytaniem "ile państwo
    proponujecie na tym stanowisku"...
    warto też się zastanowić czy prowadzić negocjacje "miękkie" czy "twarde".

    i adrem - tyle zarabia taki handlowiec, ile sobie wynegocjuje. i później
    wypracuje. jak zarabia mało (IMHO do 2500) to należy się na nim wzorować?
    tak że nie ma lepszej odpowiedzi niż 200 tysięcy miesięcznie, a walutę i
    nominał sobie dobierz sam
    --
    /----/----/----/_\----\----\----\
    _to tylko moje zdanie_ (gro)_

  • 22. Data: 2005-09-29 20:32:46
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    napisał(a):

    > pytam ile zarabie handlowiec w hurtowni komputerowej

    1/20 ceny samochodu.

    MSPANCnie pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 23. Data: 2005-09-29 20:35:28
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to bylo naprawde proste nie wpadlem na to dobranoc

  • 24. Data: 2005-09-29 20:40:56
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > dobra niecg bedzie po waszemu.
    > wyobraz sobie ze taki reczny fakturzysta ze wsi jedzie do duzego miasta
    czyli nie handlowiec a fakturzysta? to sie w koncu zdecyduj. ale ok -
    zalozmy ze przypadkiem zgadlem o co Ci chodzi - po prostu o sprzedawce
    ktory siedzi za biurkiem i obsluguje klientow
    > pomijamy brak wykształcenia, szkoly hotelarskie itp
    Ale nadal nie wiemy czy pracowal gdzies jako sprzedawca, czy potrafi
    zachecic klienta do zakupu, doradzic itp
    > jaka "minimalna stała pensja" w takim wielkim miescie go czeka ?
    Minimalna - no na pewno nie ponizej najnizszej pensji (bodajze 849zl
    brutto). Chyba ze jest np absolwentem (wtedy mozne dostawac przez
    pierwszy rok mniej kasy niz minimalna pensja w Polsce). No i zakladamy
    ze dostanie od razu umowe o prace a nie np umowe-zlecenie.
    Realnie rzecz biorac, dostanie pewnie nie wiecej jak 1000zl brutto (ze
    wskazaniem jednak na kwote blizsza najnizszej krajowej), do tego pewnie
    % od utargu.
    > za to ze bedzie siedzial i klepal faktury
    To sie zdecyduj - bedzie sprzedawal towar czy klepal faktury?
    > pytanie wydaje mi sie naprawde proste
    Ale trzeba je zadac tak abysmy nie musieli zgadywac o co Ci chodzi.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 25. Data: 2005-09-29 21:03:42
    Temat: Re: ile zarabia handlowiec w hurtowni komputerowej? [bp, nmsp]
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 29-09-2005 o 22:29:33 <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > a gdzie sie tak gada pierwsze slysze

    Fakt, w Wordzie nie ma takiego słowa, zwracam honor.

    --
    The man who doesn't read good books has no advantage over the man who
    can't read them.

  • 26. Data: 2005-09-29 21:21:33
    Od: " " <a...@g...pl>

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał(a):

    > Fakt, w Wordzie nie ma takiego słowa, zwracam honor.
    tak? a wes sprawdz i napisz czy napewno
    dziwna sprawa nie?

  • 27. Data: 2005-09-29 22:07:21
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Thu, 29 Sep 2005 20:25:09 +0000 (UTC), " " wrote:

    >pytanie wydaje mi sie naprawde proste
    >mam sobie do actiona zadzwonic przedstawic sie i zapytac ile kolezanka
    >zarabia

    No to było tak od razu. Dwa lata temu w stolycy, o ile dobrze
    pamiętam, trochę ponad 2k brutto. Po paru miesiącach podwyżka i do ok.
    2k netto można było dociągnąć. Jak jest teraz, nie wiem, bo mogło się
    po tych przeprowadzkach dużo pozmieniać.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 28. Data: 2005-09-30 05:37:31
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    pytanie , jaki handlowiec
    - odbierajacy tel , wystawiajacy fv
    - czy aktywny pozyskiwanie klientów

    czy :
    - obsługująy klienta końcowego
    - obsługujący partnerów

    - w jakim mieście
    - w jakim asortymencie

    rafal

  • 29. Data: 2005-09-30 07:50:01
    Temat: A ja mu odpowiem, bo widzę że nikt nie wie ile wynosi ŚREDNIO takie wynagrodzenie.
    Od: "..:: viqy ::.." <k...@c...kiedys.pl>

    "ile zarabia handlowiec w hurtowni komputerowej?"

    Ponieważ wszyscy się mądrzą i nikt nie jest w stanie odpowiedzieć
    postanowiłem pomóc chłopakowi.

    Byłe miasto wojwódzkie , z 3 oddziałami ogólnopolskich dystrybutorów IT -
    pensja handlowca uzależniona od sprzedaży - ok. 1100 - 1400 stałego
    wynagrodzenia netto + prowizja ( od 400 do 1000 zł ).

    Pozdrawiam

    Rafał

  • 30. Data: 2005-09-30 07:57:35
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > nie wiem do czego ci informacje o doswiadczeniu pracownika, bo ja nie
    > pytam o
    > stawki zarobkow w kolejnych miesiacach pracy
    >
    > pytam ile zarabie handlowiec w hurtowni komputerowej

    Ale który konkretnie, nazwisko podaj.

    MS