PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia handlowiec w hurtowni komputerowej?

  • 1. Data: 2005-09-29 19:12:09
    Temat: ile zarabia handlowiec w hurtowni komputerowej?
    Od: "ab" <a...@g...pl>

    jak w temacie ;)

  • 2. Data: 2005-09-29 19:14:43
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ab napisał(a):
    > jak w temacie ;)
    na takie pytanie zaraz otrzymasz odpowiedz ze 1/20 ceny samochodu...
    dopisz sobie jakiego
    bez sensu pytanie - lokalziacja, wielkosc firmy, doswiadczenie
    pracownika, rodzaj pracy (na miejscu, rozjazdy) itp

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-09-29 19:20:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ab napisał(a):

    > jak w temacie ;)

    Handlowiec z reguły zarabia jakiś procent lub część procenta od tego
    co 'uhandlował' ;)

    j.

    ps. Skoro się o to pytasz to IMHO nie nadajesz się na handlowca.

  • 4. Data: 2005-09-29 19:25:44
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > bez sensu pytanie - lokalziacja, wielkosc firmy, doswiadczenie
    > pracownika, rodzaj pracy (na miejscu, rozjazdy) itp

    no bez sensu odpowiedz w stylu "1/20 ceny samochodu"

    zastanow sie w jakich miastach sa hurtownie komputerowe liczace sie na rynku
    jaka jest "wielkosc" takiej firmy
    i jak mozna byc "handlowcem w rozjazdach"

    nie wiem do czego ci informacje o doswiadczeniu pracownika, bo ja nie pytam o
    stawki zarobkow w kolejnych miesiacach pracy

    pytam ile zarabie handlowiec w hurtowni komputerowej

  • 5. Data: 2005-09-29 19:27:19
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Handlowiec z reguły zarabia jakiś procent lub część procenta od tego
    > co 'uhandlował' ;)
    >
    > j.
    >
    > ps. Skoro się o to pytasz to IMHO nie nadajesz się na handlowca.

    nie pytam jaka premie dostaje od sprzedazy.

  • 6. Data: 2005-09-29 19:28:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    napisał(a):

    > nie pytam jaka premie dostaje od sprzedazy.

    Ja wcale nie pisałem o premii.

    j.

  • 7. Data: 2005-09-29 19:35:24
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > no bez sensu odpowiedz w stylu "1/20 ceny samochodu"
    Bez sensu to zadales pytanie i dlatego taka wlasnie odpowiedz. Zwlaszcza
    ze ona jest zawsze prawdziwa (pozostaje tylko okreslic o jaki samochod
    chodzi;P)
    > zastanow sie w jakich miastach sa hurtownie komputerowe liczace sie na rynku
    > jaka jest "wielkosc" takiej firmy
    Spojrz jescze raz na pytanie - "Ile zarabia handlowiec w hurtowni
    komputerowej" - brak wzmianki ze chodzi o hurtownie liczaca sie na
    rynku. Wiec moze chodzi o hurtownie obslugujace obszar w promieniu 200km
    a moze chodzi o hurtownie obslugujace jedno miasto. A hurtownie sa
    zarowno w miastach liczacych kilkaset tys mieszkancow jak i takich 70tys
    (dawne ACT, teraz Loop - jest w Lodzi ale jest tez w Tomaszowie
    Mazowieckim). Poza tym - pensje w kazdej branzy uzaleznione sa od
    regionu - inaczej placa w warszawie, inaczej w krakowie, inaczej w lodzi
    a jescze inaczej w lublinie.
    > i jak mozna byc "handlowcem w rozjazdach"
    Normalnie. Przez pojecie handlowiec mozna rozumiec pana ktory siedzi w
    takiej hurtowni i obsluguje klienta ale mozna tez rozumiec
    przedstawiciela handlowego
    > nie wiem do czego ci informacje o doswiadczeniu pracownika, bo ja nie pytam o
    > stawki zarobkow w kolejnych miesiacach pracy
    Po to ze ja bym dal wiecej czlowiekowi ktory juz jakis czas pracowal na
    podobnym stanowisku, potrafi rozmawiac z klientem i go zachecic do
    zakupu niz 19latkowi, ktory wlasnie skonczyl liceum i uwaza sie za
    wielkiego fachowca, bo zlozyl wujkowi komputer
    > pytam ile zarabie handlowiec w hurtowni komputerowej
    Ty znow swoje... wiec sie powtorze - podaj wiecej danych

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-09-29 19:37:01
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > nie pytam jaka premie dostaje od sprzedazy.
    1) Zapytales sie o to ile handlowiec zarabia a nie o to jakie ma
    podstawowe wynagrodzenie
    2) Odpowiedz januszka byla w miare poprawna, dostosowana do pytania -
    nie liczac premii a tylko podstawe, pensja i tak bedzie procentem badz
    ulamkiem procentu od utargu - tyle ze co najwyzej bedzie to zmienny procent

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2005-09-29 19:43:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    badzio napisał(a):

    > 2) Odpowiedz januszka byla w miare poprawna, dostosowana do pytania -
    > nie liczac premii a tylko podstawe, pensja i tak bedzie procentem badz
    > ulamkiem procentu od utargu - tyle ze co najwyzej bedzie to zmienny procent

    Uściślę. Handlowcy zarabiają minimalną stałą część pensji + prowizję od
    sprzedaży. Do tego może być jeszcze premia. Być może pytającemu nie
    chodziło o handlowca tylko o fakturzystę i stąd nieporozumienie ;)

    Oczywiście, dobry handlowiec może liczyć na propozycję od konkurencji, a
    przechodząc do niej może liczyć na większą niż minimum stałą częśc
    pensji, większą prowizję i dodatkowe inne profity, np możliwość wykupu
    po dwóch, trzech latach samochodu, którym jeździ etc. Tacy ludzie jednak
    nie zwykli są pytać na tej grupie o zarobki w hurtowniach... ;PPP

    j.

  • 10. Data: 2005-09-29 19:49:33
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    januszek napisał(a):
    > pensji, większą prowizję i dodatkowe inne profity, np możliwość wykupu
    > po dwóch, trzech latach samochodu, którym jeździ etc. Tacy ludzie jednak
    > nie zwykli są pytać na tej grupie o zarobki w hurtowniach... ;PPP
    I to chyba nie jest taki handlowiec, bo zadal mi pytanie <<i jak mozna
    byc "handlowcem w rozjazdach">>. Wiec chyba chodzi mu po prostu o
    sprzedawce, ktory siedzi na miejscu i obsluguje klientow.
    Nie ma co - grunt to umiec zadac pytanie i sie zgodzic z konstruktywna
    krytyka sensownosci pytania:)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl