PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile urlopu?

  • 1. Data: 2004-06-03 10:48:27
    Temat: ile urlopu?
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    jaka zasada jest przy naliczeniu urlopu uzupełaniajacego w wyzszym wymiarze?
    Pracownikowi 01 czerwca br. minelo dwa lata stazu pracy. Przed podjeciem
    pracy skonczyl studia inzynierskie.
    Czy te 6 dni nalezy udzielic w calosci do konca roku? Czy proporcjonalnie?
    Pozdrawim i czekam na info.
    --
    __________
    asia

  • 2. Data: 2004-06-03 12:06:52
    Temat: Re: ile urlopu?
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy skonczyl studia inzynierskie.
    > Czy te 6 dni nalezy udzielic w calosci do konca roku? Czy proporcjonalnie?

    W całości.

    Ewa

  • 3. Data: 2004-06-03 12:15:36
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    :
    : W całości.
    :
    : Ewa
    :
    Dzieki.
    Tak tez myslalm ale wolam sie upewnic;)
    pzdrw.
    - asia

  • 4. Data: 2004-06-03 14:17:25
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "szulik" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W całości.

    O, naprawdę? Bo ja jestem w podobnej sytuacji, jakoś w sierpniu
    czy we wrześniu będę miał 10-letni staż pracy, więc 26 dni
    urlopu, a nie 20. Byłem przekonany, że po ostatnich zmianach
    ten urlop będzie się liczył proporcjonalnie.
    Zatem za 2004 rok będę miał 26 dni?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-06-04 08:46:01
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    . Byłem przekonany, że po ostatnich zmianach
    : ten urlop będzie się liczył proporcjonalnie.
    : Zatem za 2004 rok będę miał 26 dni?

    calosc 6 dni.
    Dzwonilam do PIPu.
    pzdrw.
    - asia

  • 6. Data: 2004-06-06 08:09:35
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    > pracy skonczyl studia inzynierskie.
    > Czy te 6 dni nalezy udzielic w calosci do konca roku? Czy

    Przy umowie o pracę:
    1)na czas nieokreślony - w całości, tj. 6 dni,
    2) na czas określony - urlop proporcjonalny.

    Pozdrawiam

    wa