PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: Fri, 8 Aug 2003 07:17:55 +0000 (UTC)

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > jaka korzysc z tego bedziesz mial ty - odpowie ci automat, a sam mail
    > moze poleciec pozniej do kosza i bedzie zero odzewu, bo twoje CV nie
    > spasowalo. Co ci to daje, oprocz satysfakcji, ze ktos odpisal na
    > twojego maila?

    Ja nie bede mial satyfakcji. Ale jak widzisz bardzo wiele osob tego oczekuje
    i nie widze powodu, dla ktorych firmy sie przed tym bronia. Jak chca dostawac
    to niech dostaja.
    Poza tym tak, uwazam ze wplywa to na pozytywny wizerunek firmy. Chocby przez
    to, ze chcialo im sie poswiecic 5 minut na przygotowanie autorespondera. Byc
    moze w Stanach nie wplywa, tu tak i firmy ktorym zalezy powinny wziac to pod
    uwage. Zwlaszcza ze jak uzgodnilismy nic ich to nie kosztuje. Czyli cos z
    niczego. Tak trudno na to wpasc?
    Druga sprawa to to o czym pisalem wczesniej czyli olewanie wszelkiej
    korespondencji - uwag krytycznych, propozycji zmian, zgloszen bledow itp. Tu
    rzeczywiscie musi siedziec zywy gosc no ale chyba Agore albo IBM Polska stac
    na 1 czy 2 etaty dodatkowo?

    pzdr
    ki