PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
  • Data: 2003-08-08 11:10:54
    Temat: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: "Kfłatin" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym tak, uwazam ze wplywa to na pozytywny wizerunek firmy. Chocby przez
    > to, ze chcialo im sie poswiecic 5 minut na przygotowanie autorespondera. Byc
    > moze w Stanach nie wplywa, tu tak i firmy ktorym zalezy powinny wziac to pod
    > uwage. Zwlaszcza ze jak uzgodnilismy nic ich to nie kosztuje. Czyli cos z
    > niczego. Tak trudno na to wpasc?

    Powiem z pozycji osoby, której zdarzało się przeprowadzać rekrutację: ja mam
    swoje priorytety. Na dziś walczymy o przetrwanie firmy, tnie się więc koszty -
    wydatki i CZAS !!! Robi się różne rzeczy, aby utrzymać i zdobyć nowych
    klientów i w tym momencie dbanie o wizurenek w oczach kandydatów do pracy
    spada na baaardzo dalekie miejsce - taka jest po prostu rzeczywistość. Jeśli
    sytuacja rynkowa się odmieni, to i nasze priorytety się zmienią - proste ???

    I jeśli w obecnej chwili ktoś by w taki sposób dbał o swój wizerunek to
    stwierdziłbym, że:
    - albo w jego branży jest to niezbędne (w mojej akurat nie jest)
    - albo jest tak silny kapitałowo, że mimo recesji stać go na takie dzałania
    - albo że kiepsko planuje priorytety i wkrótce kiepsko skończy

    Pozdrawiam,
    Kfłatin