PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re]: ile się czeka na odpowiedź?
    From: m...@p...pl (maik)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re]: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: 8 Aug 2003 07:32:20 +0200

    Nina M. Miller napisał(-a):

    > wyslac automatycznie mail w odpowiedzi na mail, co przyszedl na dany
    > adres to zaden problem, do tego to nawet outlooka nie potrzeba. ja sie
    > tylko pytam: po co? jaka korzysc z tego PRACODAWCA bedzie mial?

    No cóż, poważne firmy dbają o swój wizerunek. PRACODAWCA będzie
    miał z tego to, że osoba sobie o nim dobrze pomyśli. Poza tym
    pracodawca jest równocześnie producentem/usługodawcą itd. a
    osoba, która składa u niego podanie jest jego potencjalnym
    klientem. Oczywiście firma nie musi dbać o odpowiedź, ale szkodzi
    swojemu wizerunkowi.
    Sam fakt, że osoby chciałyby otrzymać potwierdzenie tego, że ich
    dokumenty dotarły, powinien spowodować, że firma zajmie się tym
    problemem.

    BTW, jak to jest, że jedna firma zada sobie trud aby odpowiedzieć
    na 200 listów (nie koniecznie elektronicznych) a inna nie? Nie
    sądzę, że jest to związane tylko i wyłącznie kosztami. IMHO,
    jedni dbają o swój wizerunek a inni nie. Firmy, które odpowiadają
    będą miały zawsze lepszy wizerunek od tych, które tego nie robią
    (chyba, że zniszczą go sobie czymś innym).

    I jeszcze jedno. IMHO firma, która Ci odpowiada pokazuje, że
    traktuje Cię poważnie i jak partnera. Oni oferują pracę a Ty
    oferujesz im swoje doświadczenie i umiejętności.

    Pozdrawiam,
    --
    maik
    mailto:m...@p...pl