PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: 07 Aug 2003 19:39:20 -0700

    "Maciej M." <m...@f...onet.pl> writes:

    po pierwsze: nie widzialam postu bedacego odpowiedzia na moj, wiec
    odpowiem tutaj.

    > Dziękować Bogu że ktoś pomyślał o autoresponderze. Czyli wynika z tego że
    > problem się nawarstwia poza problemem odesłania standardowej odpowiedzi do
    > wszystkich czyli wysłanie maila do 200 osób jednym kliknieciem pojawiła się
    > nieumiejetność obsługi programów biurowych. To już jest kwestia znajomości

    wyslac automatycznie mail w odpowiedzi na mail, co przyszedl na dany
    adres to zaden problem, do tego to nawet outlooka nie potrzeba. ja sie
    tylko pytam: po co? jaka korzysc z tego PRACODAWCA bedzie mial?

    jaka korzysc z tego bedziesz mial ty - odpowie ci automat, a sam mail
    moze poleciec pozniej do kosza i bedzie zero odzewu, bo twoje CV nie
    spasowalo. Co ci to daje, oprocz satysfakcji, ze ktos odpisal na
    twojego maila?

    slyszelismy. a pomysleliscie, ze ustawienie autorespondera i
    automatyczny tekst tybu "balalalaba dziekujemy baaaaa" zupelnie nic
    nie wnosi i nic nie daje?

    taki tekst z autorespondera dostaniesz, nawet jak wyslesz mail na
    adres f...@m...com o tresci: "pocalujcie mnie w dupe".

    odpowiedz bedzie: "dziekujemy za panstwa oferte i
    zainteresowanie. niestety, obecnie nie poszukujemy nikogo, ale
    zachowamy CV w bazie".

    pytam sie po raz trzeci: CO ci da taka odpowiedz, oprocz tego ze
    poczujesz sie doceniony? Szybciej przez to prace dostaniesz?

    zeby zas dac odpowiedz wiazaca, to trzeba tam posadzic czlowieka, co
    CV FAKTYCZNIE przeczyta i OCENI.
    I zdecyduje, czy zapraszac na rozmowe, czy nie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net