PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: Thu, 07 Aug 2003 22:46:10 +0200

    Maciej M. napisał:

    > No właśnie o tym pisałem...

    Różnimy się w jednym - ja zakładam, że w PRAKTYCE nie ma znaczenia czy
    pracodawca wyśle info, że już doszło, czy nie [zresztą np. przy
    listownym składaniu, trochę czasu musi upłynąć zanim dojdzie do
    odpowiedzi]. Po prostu część osób jest na tyle zdesperowana, że
    niezależnie co usłyszy, i tak będzie dzwoniła i słała maile co drugi
    dzień - potrzeba kontroli jest ważniejsza od zasad kultury. ;) Ja to
    pisze na podstawie własnych obserwacji, ale dobrze by było, gdyby jakis
    pracodawca zapodał swoje doświadczenia.

    Flyer