eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: Thu, 7 Aug 2003 08:18:22 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <bgt20e$ido$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@n...onet.pl> <bgr95u$ela$1@news.onet.pl>
    <bgrqi5$pho$1@nemesis.news.tpi.pl> <bgs7mf$hqe$1@news.onet.pl>
    <m...@p...ninka.net>
    NNTP-Posting-Host: frodo.lukas.com.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1060244302 18872 172.20.26.242 (7 Aug 2003 08:18:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Aug 2003 08:18:22 +0000 (UTC)
    X-User: konlin
    X-Forwarded-For: frodo.lukas.com.pl
    X-Remote-IP: frodo.lukas.com.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:90682
    [ ukryj nagłówki ]

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > pracodawcy NIE OPLACA SIE odpowiadac na kazde jedno CV ktore dostanie.
    > Do tego celu musialby zatrudnic dodatkowych ludzi - a po co?

    Zatrudnic dodatkowych ludzi? Nina, o autoresponderze tam slyszeliscie? Taki
    problem ustawic go zeby wysylal maila z tekstem "Dziekujemy za
    zainteresowanie nasza firma, jesli Panstwa oferta nas zaciekawi skontaktujemy
    sie w ciagu xxx dni/tygodni?"
    Tez mnie to wkurza ale to chyba tylko w Polsce tak jest. Przyklady:
    - rekurtacja do Carlsberga (dni otwarte). Wyslalem zglosznenie z paroma
    dodatkowymi pytaniami/uwagami. Zero odzewu.
    - GW, wyslalem im pare uwag krytycznych dotyczacych ich systemu zostawiania
    CV. Od paru miesiecy cisza.
    - IBM - w zwiazku z rekrutacja wyslalem jakiegos tam maila z jednym pytaniem.
    Cisza.
    - IBM zachodni - wczoraj wyslalem zgloszenie bledu na ich stronie. Po 10
    minutach mail z prosba o dokladniejsze dane. Wyslalem, za 15 minut mail od
    pierwszego goscia z informacja ze moje zgloszenie zostalo przekazane do
    webmastera, po godzinie wiadomosc ze usterka zostala poprawiona,
    przetestowana i dziala ale w razie jakichkolwiek problemow zebym pisalal
    dalej. W kazdym mailu wyrazaja ubolewanie ze zdazyl sie taki blad i
    przepraszaja za klopot i moja mozliwa frustracje z tego powodu. No i maile
    nie wygladaja na automat.
    Z polskich serwisow jakie milo wspominam pod wzgledem reakcji na maile to
    biznesnet.pl - odpowiadali praktycznie natychmiast, zarowno przy zgloszeniach
    bledow jak i zapytan. A poza tym dali mi darmowy dostep do archiwum jak
    potrzebowalem tego do pisania pracy.
    Czyli jednak sie da.

    pzdr
    konlin

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1