PracaGrupypl.praca.dyskusjeile sie bierze za... › Re: ile sie bierze za...
  • Data: 2002-08-22 11:01:48
    Temat: Re: ile sie bierze za...
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

    Slimor wrote:

    > Ja dostawalem 8zl za godzine wpisywania.
    > Przy twojej predkosci zajmnie Ci to 200h wiec np ja bym dostal 1600zl.

    Rozumując w ten sposób, prędkość mozna zmniejszyć :-)

    Wpisując 1 produkt na godzinę miałby wtedy 16.000... ;-)

    A wracając do konkretów - IMO zarobek będzie zależał od tego, ile czasu
    pracodawca uzna za konieczne do wpisania tych produktów.

    A Tobie to bym radził przetestować w domu na kilku produktach ile czasu
    Ci zajmie ich wpisywanie. I wtedy zobaczysz...

    Pozdrowienia,
    Krzysztof