PracaGrupypl.praca.dyskusjeile sie bierze za... › Re: ile sie bierze za...
  • Data: 2002-08-26 20:03:11
    Temat: Re: ile sie bierze za...
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Sototh napisał(a):
    : > Po pierwsze - nie zrozumiał(eś|aś) przedpiścy. Po drugie - zrobienie
    : sklepu
    : > internetowego statycznie (a konkretnie katalogu porduktów) to wcale nie
    : > jest zły pomysł, szczególnie przy dużym sklepie o dużej odwiedzalności.
    :
    : Odnośnie "przedpiścy", to sam musi się wypowiedzieć, by rozjaśnić sprawę. A
    : propos drugiego punktu. Jak sobie wyobrażasz, mały choćby, upgrade np.
    : designu w statycznym sklepie z powiedzmy 2000 produktów?

    cd /jakis/katalog
    vim katalog.tmpl
    make update

    Widziałeś może Allegro ? Przyjrzyj się uważnie, i oszacuj ile tam
    jest tych plików statycznych, potem zastanów się jak często muszą
    byc generowane itp.

    : Albo np. dodanie jakichś promocji,

    Jak wyżej

    : czy chociażby zliczenie sumy zamówienia? A jeśli klient

    Przeczytaj jeszcze raz co ma być statyczne.

    : zażyczy sobie jeszcze jakieś statystyki sprzedaży?

    A w czym to przeszkadza ?

    : Albo np. chce
    : aktualizować asortyment na bieżąco, zgodnie ze stanem magazynowym? Jakoś

    No cóż, albo rybki, albo akwarium. tu musi wybrać. Ma magazyn online na
    mocniejszej maszynie, albo sklep ze statycznym katalogiem.

    : trudno mi sobie wyobrazić taki system statycznie. Szczególnie jeśli jest
    : duży i ponosimy za niego dużą odpowiedzialność.

    Kwestia wyobraźni i doświadczenia, ja nie widzę problemu.

    FUT pl.comp.www.server-side
    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Runaway train never going back