PracaGrupypl.praca.dyskusjeile sie bierze za... › Re: ile sie bierze za...
  • Data: 2002-08-25 11:35:55
    Temat: Re: ile sie bierze za...
    Od: "Sototh" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec tak jak napisalem wpisuje sie 10-15 produktow na godzine, wiem bo juz
    wpisywalem
    > je (ze 80 wpisalem juz, wiec mniej wiecej wiem).
    > Wyglada to tak ze szukasz gdzies !!, i wpisujesz wszystko:
    > (...)
    > wszystko w tabelce w htmlu, ktorego kod sie potem wkleja do sklepu...

    Matko Święta! Czyżby to aplikacja sklepu internetowego za 200 PLN? Kto przy
    zdrowych zmysłach robi takie rzeczy statycznie? Brrr...

    > takze cena mysle ze mozna zaczac negocjacje od 1.30zl za produkt mysle, i
    min. to
    > okolo 30-40gr.

    Na twoim miejscu zrobiłbym tak:
    1. uzgodniłbym zadowalającą dla obu stron średnią ilość produktów
    wpisywanych w ciągu 1 godziny
    2. obliczyłbym ile godzin pracy cię czeka
    3. ustalił jakąś przyzwoitą stawkę za godzinę (min. 5 PLN) i obliczył całe
    należne wynagrodzenie
    4. spisałbym umowę na wykonanie pracy polegającej na wpisaniu tylu i tylu
    produktów opiewającą na taką a taką kwotę (przy minimalnej stawce i 2000
    produktów miałbyś coś ok 700 PLN)

    Z tego co piszesz, pracujesz bez jakichkolwiek oficjalnych ustaleń. To
    bardzo niebezpieczna dla ciebie sprawa, gdyż może okazać się, że w końcu po
    wykonaniu całości dostaniesz tyle, że cały wysiłek nie miał sensu. Spisz jak
    najszybciej umowę, by mieć jasną i przejrzystą sytuację, bez żadnej
    niepewności i późniejszych niedomówień.

    BTW. Mam dla ciebie propozycję. Skoro całość wpisujesz statycznie w HTML'u,
    to może zrób sobie jakąś prostą bazę danych, do której będziesz wpisywał
    wszystkie potrzebne informacje a dopiero pod koniec wygenerujesz z niej
    treść w HTML (te tabelki, czy co tam kolwiek innego). Praca pójdzie ci
    przyjemniej i szybciej, a w przyszłości możesz zaproponować przerobienie
    sklepu na coś porządniejszego, opartego na bazie danych - większość
    informacji o produktach będzie już przygotowana...

    greetz

    Sototh