PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile sie bierze za...

  • 1. Data: 2002-08-21 20:29:34
    Temat: ile sie bierze za...
    Od: pjfox <pjfox@"nospam"poczta.onet.pl>

    wpisywanie danych do sklepu internetowego...

    Moge miec fuche, wlasnie takie wpisywanie - produkt (branza komputerowa tylko) opis +

    zdjecie - zdjecie sobie sam szukam u producenta, a opis przewaznie z jakiejs polskiej

    strony...
    Nie w domu, tylko w firmie - rzecz sie rochodzi o oko?o 2000 - 3000 produktow... choc

    pewnie nie wszystkie ja bede wprowadza?.

    Pytanie jak za tak? prac? wziasc kase?
    Najrozsadniej chyba od sztuki towaru - mysle

    ale ile mniej wiecej? jakie sa ceny?

    dodam, ze wpisuje oko?o 10-15 produktów/h

    --
    pozdrawia was pjfox
    ten co sie usmiecha inaczej... (-:

  • 2. Data: 2002-08-22 07:22:24
    Temat: Re: ile sie bierze za...
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    pjfox wrote:

> [...]
    > Najrozsadniej chyba od sztuki towaru - mysle
    >
    > ale ile mniej wiecej? jakie sa ceny?
    >
    > dodam, ze wpisuje oko?o 10-15 produktów/h

    moge tylko powiedziec ile ja bym orientacyjnie za to wzial.
    praca jest latwa, ale zarazem monotonna i produktow jest NAPRAWDE DUZO -
    wiem z doswiadczenia ile to jest 2000 produktow.
    mysle, ze orintacyjnie od 2000 - 3000 zl.

    axeld d.

  • 3. Data: 2002-08-22 08:02:25
    Od: "Andrzej Grzebielec" <e...@g...pl>

> [...]
    > wiem z doswiadczenia ile to jest 2000 produktow.
    > mysle, ze orintacyjnie od 2000 - 3000 zl.

    2000 produktów to nie jest dużo - da sie wpisać w 4 dni
    (sam to robiłem)
    więc więcej niż 400 PLN nie dostaniesz

    Andrzej

  • 4. Data: 2002-08-22 09:19:23
    Od: "Slimor" <s...@p...onet.pl>

    pjfox wrote:
> [...]
    > Najrozsadniej chyba od sztuki towaru - mysle
    >
    > ale ile mniej wiecej? jakie sa ceny?
    >
    > dodam, ze wpisuje oko?o 10-15 produktów/h

    Ja dostawalem 8zl za godzine wpisywania.
    Przy twojej predkosci zajmnie Ci to 200h wiec np ja bym dostal 1600zl.

    Slimor

  • 5. Data: 2002-08-22 11:01:48
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Slimor wrote:

    > Ja dostawalem 8zl za godzine wpisywania.
    > Przy twojej predkosci zajmnie Ci to 200h wiec np ja bym dostal 1600zl.

    Rozumując w ten sposób, prędkość mozna zmniejszyć :-)

    Wpisując 1 produkt na godzinę miałby wtedy 16.000... ;-)

    A wracając do konkretów - IMO zarobek będzie zależał od tego, ile czasu
    pracodawca uzna za konieczne do wpisania tych produktów.

    A Tobie to bym radził przetestować w domu na kilku produktach ile czasu
    Ci zajmie ich wpisywanie. I wtedy zobaczysz...

    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2002-08-22 12:01:30
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl.nospam>

    Użytkownik "pjfox" napisal:

    > wpisywanie danych do sklepu internetowego...
    > (...)
    > ale ile mniej wiecej? jakie sa ceny?

    Ja w tym tygodniu siedzialem dwa dni nad pewnym sklepem. Ilosc artykulow -
    640. Moim zadaniem bylo najpierw przejrzenie wszystkich pozycji i
    uzupelnienie brakujacych zdjec + dodanie kilku nowych artykulow. Nastepnie
    porownanie cen i korekta niektorych. To bylo wlasciwie wszystko (bo
    poznawanie modulu administracyjnego i zarejestrowanie kilku subdomen to
    bylo w ramach przeszkolenia). Skasowalem 80 zloty. Wlasciwie do reki
    dostalem 50, bo odliczyl mi 30 zloty za wgranie polskiego menu do dwoch
    komorek ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 7. Data: 2002-08-25 07:37:26
    Od: pjfox <pjfox@"nospam"poczta.onet.pl>

    "Andrzej Grzebielec" <e...@g...pl> wrote in news:3d649ad5$1_1
    @news.vogel.pl:

    > 2000 produktów to nie jest du?o - da sie wpisa? w 4 dni
    > (sam to robi?em)
    > wi?c wi?cej ni? 400 PLN nie dostaniesz
    >
    > Andrzej

    Wiec tak jak napisalem wpisuje sie 10-15 produktow na godzine, wiem bo juz wpisywalem

    je (ze 80 wpisalem juz, wiec mniej wiecej wiem).
    Wyglada to tak ze szukasz gdzies !!, i wpisujesz wszystko:
    producenta
    nazwe
    opis
    typu np. switch:
    rodzaj
    ilo?? portów
    pr?dko?ci
    dodatkowe opcjie
    itd zed 15-20 pozycji

    wszystko w tabelce w htmlu, ktorego kod sie potem wkleja do sklepu...

    do tego szukasz sobie zdj?cie u producenta - jest albo nie ma (-: jak nie ma to
    gdzie?
    indziej,

    takze cena mysle ze mozna zaczac negocjacje od 1.30zl za produkt mysle, i min. to
    okolo 30-40gr.

    --
    pozdrawia was pjfox
    ten co sie usmiecha inaczej... (-:

  • 8. Data: 2002-08-25 07:37:38
    Od: pjfox <pjfox@"nospam"poczta.onet.pl>

  • 9. Data: 2002-08-25 11:35:55
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

> [...]
    > (...)
    > wszystko w tabelce w htmlu, ktorego kod sie potem wkleja do sklepu...

    Matko Święta! Czyżby to aplikacja sklepu internetowego za 200 PLN? Kto przy
    zdrowych zmysłach robi takie rzeczy statycznie? Brrr...

    > takze cena mysle ze mozna zaczac negocjacje od 1.30zl za produkt mysle, i
    min. to
    > okolo 30-40gr.

    Na twoim miejscu zrobiłbym tak:
    1. uzgodniłbym zadowalającą dla obu stron średnią ilość produktów
    wpisywanych w ciągu 1 godziny
    2. obliczyłbym ile godzin pracy cię czeka
    3. ustalił jakąś przyzwoitą stawkę za godzinę (min. 5 PLN) i obliczył całe
    należne wynagrodzenie
    4. spisałbym umowę na wykonanie pracy polegającej na wpisaniu tylu i tylu
    produktów opiewającą na taką a taką kwotę (przy minimalnej stawce i 2000
    produktów miałbyś coś ok 700 PLN)

    Z tego co piszesz, pracujesz bez jakichkolwiek oficjalnych ustaleń. To
    bardzo niebezpieczna dla ciebie sprawa, gdyż może okazać się, że w końcu po
    wykonaniu całości dostaniesz tyle, że cały wysiłek nie miał sensu. Spisz jak
    najszybciej umowę, by mieć jasną i przejrzystą sytuację, bez żadnej
    niepewności i późniejszych niedomówień.

    BTW. Mam dla ciebie propozycję. Skoro całość wpisujesz statycznie w HTML'u,
    to może zrób sobie jakąś prostą bazę danych, do której będziesz wpisywał
    wszystkie potrzebne informacje a dopiero pod koniec wygenerujesz z niej
    treść w HTML (te tabelki, czy co tam kolwiek innego). Praca pójdzie ci
    przyjemniej i szybciej, a w przyszłości możesz zaproponować przerobienie
    sklepu na coś porządniejszego, opartego na bazie danych - większość
    informacji o produktach będzie już przygotowana...

    greetz

    Sototh

  • 10. Data: 2002-08-25 15:02:19
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Sototh napisał:
    [...]
    : Matko Święta! Czyżby to aplikacja sklepu internetowego za 200 PLN? Kto przy
    : zdrowych zmysłach robi takie rzeczy statycznie? Brrr...

    Po pierwsze - nie zrozumiał(eś|aś) przedpiścy. Po drugie - zrobienie sklepu
    internetowego statycznie (a konkretnie katalogu porduktów) to wcale nie
    jest zły pomysł, szczególnie przy dużym sklepie o dużej odwiedzalności.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... One look could kill