PracaGrupypl.praca.dyskusjeile podać (jaką stawkę) na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: ile podać (jaką stawkę) na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile podać (jaką stawkę) na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Wed, 14 Jun 2006 16:51:29 +0200

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu mvoicem porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ale bardziej do nich przemawia niz kwota netto (bardziej zblizona do
    > faktycznych wydatkow) i stala, bez wzgledu na progi podatkowe

    No to czemu nie operować brutto "ubruttowionym". Tzw. kwota brutto to
    takie ni pies ni wydra. Ani nie jest to kasa którą pracownik dostaje,
    ani nie jest to kasa którą wydaje pracodawca.

    Chyba tak to zostało przez "nich" ustalone, żeby naród nie miał czarno
    na białym ile jego krwawicy na ZUS odchodzi.

    p. m.