PracaGrupypl.praca.dyskusjeile podać (jaką stawkę) na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: ile podać (jaką stawkę) na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2006-06-16 08:39:21
    Temat: Re: ile podać (jaką stawkę) na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    forest napisał(a):
    > pozwolę sobie rozwinąc twój tok rozumowania;
    >
    > górna stawka, pracodawca przewidział mniejszy budżet - nie jesteś brany pod
    > uwagę tylko dlatego, że konkurenci, a tych przy ok . 20 % bezrobociu zapewne
    > dużo, zaoferowali mniej; nie zostajesz nawet poinformowany o możliwości
    > negocjacji pensji na niższą, po rozmowie kwalifikacyjnej z firmy nie dają
    > znaku życia, albo dostajesz np. standardowy list z informację, że został
    > wybrany ktoś inny, a twoja oferta zostanie zachowana w ich bazie danych...
    >

    > czy ktoś rozwinie mój tok rozumowania ?
    Rozwinę :) Jeżeli pytanie o stawkę pojawia się jako jedne z pierwszych w
    rozmowie kwalifikacyjnej, stanowi jedne z rozstrzygajacych kryteriow o
    zatrudnieniu, to istnieją duże szanse, by Twój scenariusz się sprawdził.

    Dlatego, jak pisałem, najlepiej spróbować zapytać i w ogóle jak
    najwięcej dopytać - ile mogą mi p. zaoferować, w jakich granicach mogę
    się poruszać etc. A po podaniu stawki postarać się o informację zwrotną
    albo (być może paląc w przedbiegach) od razu poinfpormować o
    możliwości negocjacji. Wariant kolejny - nie tyle podać stawkę, co
    komponenty wynagrodzenia finansowego i niefinansowego, które są dla nas
    ważne.

    pozdr.
    m.