PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile brutto

  • 11. Data: 2006-03-29 02:38:17
    Temat: Re: ile brutto
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    >Ja zaiwestowalbym w "mala doline krzemowa"
    >W polsce duzo dobry młodych programistów.
    >Warto tym się zainteresować. Usługi to podstawa.

    Pomijajac fakt, ze coraz trudniej o dobrego programiste, bo firmy takie jak M,
    S i inne wysysaja rynek, a i odplyw za granice jest, to 70k starczy na roczna
    pensje jednego czlowieka :)

    I.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2006-03-29 05:26:44
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak M,
    > S i inne wysysaja rynek, a i odplyw za granice jest, to 70k starczy na

    70000/12mies=5833,33netto.
    Uważam, że co najmniej dla 1,75 człowieka!

  • 13. Data: 2006-03-29 07:15:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Czupryński wrote:
    > Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > 70000/12mies=5833,33netto.
    > Uważam, że co najmniej dla 1,75 człowieka!

    mowisz o studentach?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 14. Data: 2006-03-29 07:24:23
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    Tomasz Czuprynski napisal:

    >Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    >70000/12mies=5833,33netto.
    >Uważam, że co najmniej dla 1,75 człowieka!

    Jakie netto? Myslisz, ze pracownik kosztuje tyle, ile wynosi pensja netto? ZUSy
    i inne skladki zabieraja ok 30% z brutto, a poza brutto sa jeszcze koszty
    pracodawcy. Nie mam Excela na tym kompie, recznie mi sie chce liczyc, a
    kalkulator online na ranstadzie liczacy koszty pracodawcy, a nie tylko samo
    brutto zamkneli, ale tak na oko, to z tego nie bedzie wiecej niz 3500 netto na
    miesiac. Jest to mniej, niz placa te duze firmy, o ktorych wiem, ile placa.

    I.

  • 15. Data: 2006-04-01 17:09:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 28 Mar 2006 18:35:16 +0200, PawełG
    <madhouse1@[wytnij]gmail.com> zakodował:

    >godzin.Mam 9 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych

    Tyle lat doświadczenia i nie wiesz, ile w Twojej branży i w Twoim
    regionie płaci się zazwyczaj za taką pracę?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 16. Data: 2006-04-02 17:20:16
    Od: PZ <p...@m...com>

    marlod napisał(a):
    > Co sugerujesz konkretnie? Moze forex?? Nauczyc sie operacji na rynku
    > walutowym i miec w miare bezpieczny zysk-5% miesiecznie...

    Hej

    Musisz uwazac, zeby za kilka lat nie wsiorbac calej kasy swiata z takim
    rozpedem.

    pzdr
    pz

  • 17. Data: 2006-04-03 14:16:54
    Od: WL <n...@m...com>

    PZ wrote:

    > Musisz uwazac, zeby za kilka lat nie wsiorbac calej kasy swiata z takim
    > rozpedem.

    ROTFL...
    Gdzie przeslac fakture za usuwanie kawy z monitora?

    WL