PracaGrupypl.praca.dyskusje › i tak nikt nic nie pisze (#009)

  • 1. Data: 2012-03-07 10:22:16
    Temat: i tak nikt nic nie pisze (#009)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    lokalny dupostrzelec PO obrał słuszny kierunek... zaczął pisać donosy do
    dyrekcji... toć to stare SB, młode kierownictwo PO czerpie pełnymi garściami
    ze starych sprawdzonych SBckich metod... ale oczywiście wszyscy mamy
    świadomość, że PO postępuje optymalnie... a co tam u Was?

  • 2. Data: 2012-03-07 10:33:26
    Temat: Re: i tak nikt nic nie pisze (#009)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie będe ukrywał, że fascynuje mnie postawa moralna Platformy
    Europejskiej... założyłem nawet stronę, na której będę wychwalał kolejne
    sukcesy przedstawicieli... tylko nie mam pomysłu jeszcze jak to zrobić, żeby
    mi "ACTA nie zdjeła"...

    myślałem, żeby zrobić to w postaci teczek, dział Hanna Gronkiewicz Waltz i
    tam każdy będzie mógł sobie dopisać co to dziś wypierdziała nasza główna
    traktorzystka... albo Donald Tusk, i jego gigantyczny pokontrolny sukces
    wyborczy...

  • 3. Data: 2012-03-07 11:25:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mój kolega mówi, że te cwele tylko się śmieją z takich jak my...

    dzięki sprawnemu kierownictu PO my mali praktycznie wykonujemy już robotę za
    wszystkich będących nad nami, centrala zwaliła na nas już praktycznie
    wszystko, siedzą biorą kasę i się śmieją, a robota się sama robi...

    tylko u nas tak? (FIRMA ZARZĄDZANA PRZEZ TUSKA)

  • 4. Data: 2012-03-07 11:57:53
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:jj7giq$65q$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > sama robi...
    >
    > tylko u nas tak? (FIRMA ZARZĄDZANA PRZEZ TUSKA)

    Ale ty jesteś popierdolony

  • 5. Data: 2012-03-09 23:28:47
    Od: AMX <r...@b...cy>

    On Wed, 7 Mar 2012 11:22:16 +0100,
    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    > czerpie pełnymi garściami ze starych sprawdzonych SBckich
    > metod... ale oczywiście wszyscy mamy świadomość, że PO

    Rozumiem, że z poczucia frustracji (nieobcego również mnie)
    okładasz rządzących /komplementami/.

    Nawet miałbym ochotę się dołączyć ale jedna rzecz nie daje mi
    spokoju: świadomość, że każde inne ugrupowanie rządziłoby
    przynajmniej tak samo źle. Wynika to z kilku przyczyn. Po
    pierwsze brak informacji. Władze (kolejne) traktują swoich
    wyborców jak dzieci, którym wystarczy powiedzieć że nie bo nie
    albo nie, bo ziazi. Trudno oceniać jakąkolwiek decyzję, jeśli nie
    wiadomo jakie były realne możliwości i ograniczenia.

    Zastanawiałem się nad listą zagadnień, które są najważniejsze dla
    obywateli, na temat których jakoś politycy (wszyscy!) niechętnie
    się wypowiadają, preferując tematy zastępcze.

    - Służba zdrowia
    - Emerytury i ZUS
    - Chroniczna niewydolność administracji i wymiaru sprawiedliwości
    - Korzyści i straty z udziału w UE (i ew. w strefie euro)

    Co dodać, co ująć?

    Zamiast popisowych potyczek wolałbym podyskutować na takie
    tematy. Z jasnego obrazu sytuacji wynika ocena działań tych,
    którzy rządzą i propozycji tych, którzy rządzić by chcieli.

    AMX

  • 6. Data: 2012-03-10 12:25:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak myślicie, wprowadzenie wszechobecnych egzaminów i ważność czasowa to
    wynik własnych przemyśleń tego durnia, czy naciski wolności wspólnej?

  • 7. Data: 2012-03-10 14:19:20
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ciekawe dlaczego teraz to wypływa, mówiono już o tym z 10 lat temu, a
    dopiero teraz debile wprowadzają...

  • 8. Data: 2012-03-16 15:51:04
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i proszę - kumple trzymają się razem...