PracaGrupypl.praca.dyskusjei tak nikt nic nie pisze (#009) › Re: i tak nikt nic nie pisze (#009)
    From: AMX <r...@b...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: i tak nikt nic nie pisze (#009)
    Date: Fri, 9 Mar 2012 23:28:47 +0000 (UTC)

    On Wed, 7 Mar 2012 11:22:16 +0100,
    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > lokalny dupostrzelec PO obrał słuszny kierunek... zaczął pisać
    > donosy do dyrekcji... toć to stare SB, młode kierownictwo PO
    > czerpie pełnymi garściami ze starych sprawdzonych SBckich
    > metod... ale oczywiście wszyscy mamy świadomość, że PO
    > postępuje optymalnie... a co tam u Was?

    Rozumiem, że z poczucia frustracji (nieobcego również mnie)
    okładasz rządzących /komplementami/.

    Nawet miałbym ochotę się dołączyć ale jedna rzecz nie daje mi
    spokoju: świadomość, że każde inne ugrupowanie rządziłoby
    przynajmniej tak samo źle. Wynika to z kilku przyczyn. Po
    pierwsze brak informacji. Władze (kolejne) traktują swoich
    wyborców jak dzieci, którym wystarczy powiedzieć że nie bo nie
    albo nie, bo ziazi. Trudno oceniać jakąkolwiek decyzję, jeśli nie
    wiadomo jakie były realne możliwości i ograniczenia.

    Zastanawiałem się nad listą zagadnień, które są najważniejsze dla
    obywateli, na temat których jakoś politycy (wszyscy!) niechętnie
    się wypowiadają, preferując tematy zastępcze.

    - Służba zdrowia
    - Emerytury i ZUS
    - Chroniczna niewydolność administracji i wymiaru sprawiedliwości
    - Korzyści i straty z udziału w UE (i ew. w strefie euro)

    Co dodać, co ująć?

    Zamiast popisowych potyczek wolałbym podyskutować na takie
    tematy. Z jasnego obrazu sytuacji wynika ocena działań tych,
    którzy rządzą i propozycji tych, którzy rządzić by chcieli.

    AMX