PracaGrupypl.praca.dyskusje › hopsa :))

  • 1. Data: 2003-02-18 09:07:58
    Temat: hopsa :))
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl>

    witam Was wszystkich .....:))

    musze sie pochwalic, iz od 01.03 rozpoczynam staż w moim Urzędzie Gminy w
    tych otwieranych Ośrodkach Informacji Euopejskiej .... i jestestem
    szcześliwa, gdyż pracy szukam już 10 miesięcy :)) huuuraaaa ... a jednak
    czasem coś wpadnie :))

    życzę wszystkim wytrwałości, szczęścia i nie załamujcie rąk ...... czasem
    się udaje ;))

    Dana

  • 2. Data: 2003-02-18 10:26:50
    Temat: Re: hopsa :))
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Dana wrote:
> [...]
    > ... a jednak czasem coś wpadnie :))
    >
    > życzę wszystkim wytrwałości, szczęścia i nie załamujcie rąk ......

    gratz

    niestety zaraz uslyszymy tutaj ze bez znajomosci, plecow .... itp itd
    itp...
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 3. Data: 2003-02-18 14:43:59
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > niestety zaraz uslyszymy tutaj ze bez znajomosci, plecow .... itp itd
    > itp...
    > --
    > Tomasz Onyszko -

    Ciekawe jak się dostała - pewnie po znajomości :)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-18 15:16:16
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Tomasz Onyszko napisał:

    > niestety zaraz uslyszymy tutaj ze bez znajomosci, plecow .... itp itd
    > itp...

    Jezeli juz chcesz cos uslyszec - jest to przypadek szczegolny (taka
    praca) - jednoczesnie, w calej Polsce powstanie 4000 (?) miejsc pracy
    dla waskiej grupy osob (absolwentow). Prawdopodobienstwo znalezienia tej
    pracy przez zainteresowanych, jest wiec wieksze niz normalnie na Rynku.

    Flyer

  • 5. Data: 2003-02-19 08:51:34
    Od: "Wojtek Jabolonski" <w...@p...fm>

    Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dla waskiej grupy osob (absolwentow). Prawdopodobienstwo znalezienia tej
    > pracy przez zainteresowanych, jest wiec wieksze niz normalnie na Rynku.

    Oj ale tak naprawde to nie jest praca, to tylko staz 4 miesieczny, po ltorym
    nic sie nie nalezy ani kuron ani nic. puki rzac finansuje te staze gminy
    zatrudniaja, a co bedzie pozniej ??

    Wojtek

  • 6. Data: 2003-02-19 14:05:07
    Od: <a...@d...ns.net.pl>

    Wojtek Jabolonski <w...@p...fm> wrote:

> [...]
    > nic sie nie nalezy ani kuron ani nic. puki rzac finansuje te staze gminy

    Właśnie, dziwna ta co sie cieszy... przecież lepiej pograć w karty,
    przepić arizoną, no nie? I tak z tego nic nie będzie.

    ;)))

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 7. Data: 2003-02-19 14:56:21
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl>

    hahaha wcale nie dziwna ta co się cieszy....... gdyż nie wiem czy wiesz, ale
    Urzędy mają później zatrudniać ludków od spraw Unii ..... może więc wcale
    nie jest to tylko na 4 miesiące?..... a jeśli nawet - to zawsze przez te 4
    miesiące jest zajęcie (i nie siedzę bez sensu w domq ;))) i mam w końcu
    staż!! o którego wszyscy na rozmowach pytają - hehehe

    tak czy inaczej ....... zajęcie dot. UE jest przyszłościowe ;))

    pozdrawiam

    Dana

  • 8. Data: 2003-02-19 19:27:27
    Od: Jerzy Kasperek <k...@u...agh.edu.pl>

    Dana wrote:

    >hahaha wcale nie dziwna ta co się cieszy....... gdyż nie wiem czy wiesz, ale
    >Urzędy maj? póĽniej zatrudniać ludków od spraw Unii ..... może więc wcale
    >nie jest to tylko na 4 miesi?ce?.....

    Generalnie życzę powodzenia w dalsze karierze i gratuluję zdobycia tej
    posadki.
    Natomiast obawiam się, że dla całej gospodarki te 4000 miejsc stanie się
    kolejnym
    balastem, który spowoduje, że ileś tam małych firm trafi do szarej strefy,
    albo po prostu padnie. Przeciez rząd który funduje te pensje musi na nie
    zarobić - prawda?

    >a je?li nawet - to zawsze przez te 4
    >miesi?ce jest zajęcie (i nie siedzę bez sensu w domq ;))) i mam w końcu
    >staż!! o którego wszyscy na rozmowach pytaj? - hehehe
    >
    >tak czy inaczej ....... zajęcie dot. UE jest przyszło?ciowe ;))

    No nie wiem
    :-(

    >pozdrawiam
    >
    >Dana

    Pozdrowienia
    Jurek

  • 9. Data: 2003-02-20 02:32:32
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Wojtek Jabolonski napisał:

    > Oj ale tak naprawde to nie jest praca, to tylko staz 4 miesieczny, po ltorym
    > nic sie nie nalezy ani kuron ani nic. puki rzac finansuje te staze gminy
    > zatrudniaja, a co bedzie pozniej ??

    To samo co przedtem? Ale to jest praca - 4 miesiace to i tak kawal
    czasu, a pozniej mozna stosowac na pracodawcach manipulacje - "jestem
    specjalista od spraw UE". ;)

    Mi sie tez nic nie nalezy, a wredny rzad nie chce zrobic takiej samej
    roboty dla mojej grupy wiekowej - dyskryminacja? ;) Swoja droga -
    studenci, uczniowie (i pracodawcy - ale Ci maja powody), to najwieksze
    grupy spoleczne, ktorych prawie religia jest liberalizm i dazenie do
    zmian, wiec beda kazdej "glupoty" bronic jak Ojczyzny - pewnie dlatego
    zalapali sie do tej fuchy. ;)

    Flyer

  • 10. Data: 2003-02-20 02:33:04
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Jerzy Kasperek napisał:

> [...]
    > albo po prostu padnie. Przeciez rząd który funduje te pensje musi na nie

    Sie czepiasz - demokracja. Ciekawsze jest zagadnienie, czy nasze Drogie
    Panstwo ma prawo wydawac pieniadze na agitacje w sprawie aktow, ktore
    powinny byc wylacznym wyborem spoleczenstwa (jak referendum to
    referendum). Zasady rownosci w demokracji sugeruja, ze skoro Panstwo
    stojace na strazy rownosci daje pieniadze na wspomaganie ZA, to powinno
    tez byc zobowiazane do dawania pieniedzy PRZECIW, bo tak robi sie
    nierownowaga stron.

    Flyer