PracaGrupypl.praca.dyskusjehopsa :)) › Re: hopsa :))
    From: Jerzy Kasperek <k...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hopsa :))
    Date: Wed, 19 Feb 2003 20:27:27 +0100

    Dana wrote:

    >hahaha wcale nie dziwna ta co się cieszy....... gdyż nie wiem czy wiesz, ale
    >Urzędy maj? póĽniej zatrudniać ludków od spraw Unii ..... może więc wcale
    >nie jest to tylko na 4 miesi?ce?.....

    Generalnie życzę powodzenia w dalsze karierze i gratuluję zdobycia tej
    posadki.
    Natomiast obawiam się, że dla całej gospodarki te 4000 miejsc stanie się
    kolejnym
    balastem, który spowoduje, że ileś tam małych firm trafi do szarej strefy,
    albo po prostu padnie. Przeciez rząd który funduje te pensje musi na nie
    zarobić - prawda?

    >a je?li nawet - to zawsze przez te 4
    >miesi?ce jest zajęcie (i nie siedzę bez sensu w domq ;))) i mam w końcu
    >staż!! o którego wszyscy na rozmowach pytaj? - hehehe
    >
    >tak czy inaczej ....... zajęcie dot. UE jest przyszło?ciowe ;))

    No nie wiem
    :-(

    >pozdrawiam
    >
    >Dana