PracaGrupypl.praca.dyskusje › hopsa :))

  • 11. Data: 2003-02-20 02:33:15
    Temat: Re: hopsa :))
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Dana napisał:

    > hahaha wcale nie dziwna ta co się cieszy....... gdyż nie wiem czy wiesz, ale
    > Urzędy mają później zatrudniać ludków od spraw Unii ..... może więc wcale
    > nie jest to tylko na 4 miesiące?..... a jeśli nawet - to zawsze przez te 4
    > miesiące jest zajęcie (i nie siedzę bez sensu w domq ;))) i mam w końcu
    > staż!! o którego wszyscy na rozmowach pytają - hehehe

    Staz a staz to dwie rozne sprawy. Najczesciej pracodawcow interesuje,
    czy mialo sie doswiadczenia zawodowe w scisle okreslonym zawodzie albo
    nawet waskiej specjalizacji - jak nie ma to za drzwi - niezaleznie czy
    absolwent czy gosciu po 30, ktory juz "gory przenosil". A poniewaz
    zawodow Ci u nas dostatek, to posiadanie byle jakiego (akurat moze nie w
    przypadku "naganiaczy unijnych") stazu nic nie daje. No moze za
    wyjatkiem ogloszen, kiedy jednym z warunkow jest posiadanie
    kilkuletniego STAZU PRACY.

    Flyer