PracaGrupypl.praca.dyskusje › hasła

  • 1. Data: 2005-01-05 13:43:20
    Temat: hasła
    Od: "Dorota" <d...@v...pl>

    A może ktoś z obecnych na forum wie o istniejących aktualnie konkursach na hasła
    reklamowe?
    Dorota

  • 2. Data: 2005-01-05 13:54:37
    Temat: Re: hasła
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 5 Jan 2005 14:43:20 +0100, Dorota <d...@v...pl> napisał:

    > A może ktoś z obecnych na forum wie o istniejących aktualnie konkursach
    > na hasła
    > reklamowe?
    > Dorota

    Jako wolentariusz mozesz opublikowac na grupie najlepsze haslo promujace
    bezrobocie

  • 3. Data: 2005-01-05 14:33:25
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:opsj4t9brm5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...

    > Jako wolentariusz mozesz opublikowac na grupie najlepsze haslo promujace
    > bezrobocie

    wolentariusz to od "nolens volens"? :>
    A takich haseł już mnóstwo było, np. "czy się stoi, czy się leży...", albo
    skaldowskie "Ni mom chęci do roboty, ani rano, ni wiecorem..." ale jak
    chcesz nowe, to może: "MOC wolnego czasu"? ;>

    Sigurd

  • 4. Data: 2005-01-05 15:52:37
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Krzysztofsf napisał :

    > Jako wolentariusz mozesz opublikowac na grupie najlepsze haslo promujace
    > bezrobocie

    po co masz charować szczerze, jak ja se wygodnie leże!
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 5. Data: 2005-01-05 17:34:51
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    :))
    "... MI TO LOTTO"...

  • 6. Data: 2005-01-05 17:47:09
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Dorota <d...@v...pl> zapodał(a):
    >A może ktoś z obecnych na forum wie o istniejących aktualnie konkursach na
    > hasła reklamowe?

    Moim zdaniem nagrodę powinien dostać ktoś, kto wymyślił
    slogan dla BZ WBK - "Pieniądze od zaraz".

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2005-01-05 21:30:48
    Od: "::Święty::" <kamil@_no_spam_bazydanych.com>

    ROBOTA TO GŁUPOTA.... :)

  • 8. Data: 2005-01-07 02:47:24
    Od: złoty <m...@o...wytnij_to.pl>

    Dnia 2005-01-05 14:54,Użytkownik Krzysztofsf w pocie czoła napisał:

    > Jako wolentariusz mozesz opublikowac na grupie najlepsze haslo
    > promujace bezrobocie

    "Szlachetni nie powinni pracować.. - zostań (bezrobotnym) Lordem!
    Urząd Pracy zaprasza... " :P
    <arr>

    pzdr
    A.