PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma BETA-FK czy Fundacja BETA - opinie

  • 1. Data: 2005-01-04 23:20:50
    Temat: Firma BETA-FK czy Fundacja BETA - opinie
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    witam!

    Czy ktos z Szanownych grupowiczów miał styczność, lub pracował w tejże firmie ?
    Zajmuje się handlem książkami.
    Jak kształtują się tam zarobki ? Jaka atmosfera ?
    Chodzi mi o jedno miasto, choć widzę, że działają w wielu miastach.

  • 2. Data: 2005-01-04 23:34:47
    Temat: Re: Firma BETA-FK czy Fundacja BETA - opinie
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > Bylem u nich kiedys na rozmowie na stanowisko kierownik magazynu.
    > bardzo mily szef na region i baaaaardzo kiepskie warunki.
    > Jak chcesz wiecej - pisz na priva.

    ok, idziemy na priva.
    masz maila :)

  • 3. Data: 2005-01-04 23:40:10
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2005-01-04 23:50:36
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 00:34:47 +0100, azbest <a...@p...onet.pl>
    napisał:

    > ok, idziemy na priva.
    > masz maila :)

    A juści..;)

    Moze byc na gazete

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2005-01-05 00:36:38
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > A juści..;)

    > Moze byc na gazete

    ok, zajebiste dzieki. Poki nie wiedziales na jakie stanowisko aplikuje to
    odpowiadales, a jak sie dowiedziales ze to cos co bys chcial robic to co ?
    obraziles sie panie wielmozny bezrobotny ?

    jak ja lubie takich ludzi...

  • 6. Data: 2005-01-05 01:01:09
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 01:36:38 +0100, azbest <a...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > ?
    > obraziles sie panie wielmozny bezrobotny ?

    Ja tez lubie - bo kwitne tutaj i nie mam maila od ciebie.
    jestem jeszcze 5 minut - poslij na moje konto z cv, jesli na gazete nie
    doszlo

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2005-01-05 01:14:56
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2005 02:01:09 +0100, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Ja tez lubie - bo kwitne tutaj i nie mam maila od ciebie.
    > jestem jeszcze 5 minut - poslij na moje konto z cv, jesli na gazete nie
    > doszlo

    Jestem w skrzynce poprzez www - faktycznie jest poczta - nie doszlo z
    serwera do klienta - czytam i odpowiem z www - nie moja wina.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2005-01-06 23:49:00
    Od: Marcin Sroczyk <m...@m...pl>

    Witam...

    napisał(a):

> [...]
    >Jak kształtują się tam zarobki ? Jaka atmosfera ?
    >Chodzi mi o jedno miasto, choć widzę, że działają w wielu miastach.

    kupuje u Nich ksiazki (Wroclaw) - bardzo mili ludzie :)

    Marcin Sroczyk
    http://www.medin.pl/
    Registered Linux User: #350839

  • 9. Data: 2005-01-07 01:18:43
    Od: marxio <a...@p...onet.pl>

    > kupuje u Nich ksiazki (Wroclaw) - bardzo mili ludzie :)

    zgadza sie. mimo ze za 800 PLN siedza ;)

    --
    Pozdrowienia,
    marxio