PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace prace › Re: hanbiace prace
    From: chester <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hanbiace prace
    Date: Sat, 06 Oct 2007 13:46:45 +0200

    Bzyko napisał(a):

    > w istote "zawodu" polityka jest wpisane klamstwo a zhanbienie sie to tylko
    > kwestia czasu.
    > Podaj mi przyklad ( konkret ) dobrego posla
    > Jesli mnie przekonasz nie wykluczam ze zmienie zdania ( mimo ze jedna
    > jaskolka wiosny nie czyni bylo by to milym zaskoczeniem )

    Jest paru 'nierobów', czyli posłów którzy nie zaszkodzili bo są prawie
    nieaktywni. Popatrz na statystyki wystąpień/interpelacji itp.

    A w drugą stronę to taki poseł Gadzinowski. Można go nie lubić, można
    się z nim nie zgadzać. Ale swój elektorat reprezentuje godnie i na brak
    poparcia/popularności nie narzeka, jest też bardzo aktywny a o aferach z
    jego udziałem jakoś nic mi nie wiadomo.
    A taki Miller Leszek dla odmiany jakoś swój elektorat jednak zawiódł, bo
    mógł załatwić pewne sprawy, ale to olał (czyli olał 40-kilka % wyborców)

    chester