PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace prace › Re: hanbiace prace
  • Data: 2007-10-09 06:27:59
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Paź, 08:22, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > Sąsiad opowiadał, że miał układy z milicjantami - ale tylko tymi
    > zwykłymi "krawężnikami" - i to mu wystarczało, niczym się nie
    > przejmował. A handlował dzień w dzień.
    >
    > Poza tym - dlaczego mam tego nie nazywać biznesem?

    bo tak samo mozna obecnie handlowac np narkotykami - biznes jak biznes
    - wystarczy miec "uklady z policjantami" i mozna handlowac dzien w
    dzien.

    A wracajac do kary za cinkciarstwo - grozilo za to 5 lat. Za
    gromadzenie w celu odsprzedaży z zyskiem towarów - 3 lata. Tyle "w
    temacie" prywatnych biznesow.

    --

    Pozdrawiam,

    glos