PracaGrupypl.praca.dyskusjehanbiace prace › Re: hanbiace prace
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hanbiace prace
    Date: Fri, 5 Oct 2007 12:36:05 +0200

    Dnia Fri, 05 Oct 2007 22:28:44 +1200, Immona napisał(a):

> [...]
    ..

    > the_foe, jestem niepojetna blondynka, wiec czy moglbys mi wyjasnic
    > prosto jak dziecku zwiazek miedzy istnieniem nieskonczonej ilosci liczb
    > naturalnych a teza, ze kazdy moglby byc luksusowa prostytutka? Z gory
    > dziekuje za poswiecony czas.
    >
    > I.

    Chyba naturalna ;)
    A tak serio, na kazdego jest cena. Jeden wezmie 10 zl, drugi 1 mln, tzreci
    zakonczenie wojen, czy absolutny zakaz aborcji. Inny by utarowac ukochana
    osobe jeszcze inny dla zabawy.
    Ponoc Sharon Stone poszla do lozka z jakim bogaczem za kilka mln baksow.
    Nikt nie nazywa ja dziwka.
    Z pracy trzeba miec satysfakcje jak nie z jej wykonywania to finansowa.
    Wszyscy beda szanowac smieciarza jesli ten na tych smieciach dorobi sie
    majatku. Prosta zasada. Milosci nie kupisz, szacunek jak najbardziej.
    Czy prostutycja jest niemoralna? Oczywoscie ze nie, ale czy praca
    telemarketera jest? spzredawcy broni czy pornografii? Polityka lub
    akwizytora? Oczywoscie takze nie.
    Idac do pracy (na umowie stosunku pracy) cos tracimy, oddajemy czesc swojej
    wolnosci. Podlegamy komus i niekiedy robimy cos wbrew sobie bo musimy dbac
    o interes pracodawcy w kazdym prawnie dopuszczonym przypadku (nie
    koniecznie musi to byc moralne). W zaleznosci ile bierzemy za te strate
    jest to wyznacznik czy sie hanbimy czy nie.