PracaGrupypl.praca.dyskusje › hackerzy na praca.gov.pl:)

  • 1. Data: 2002-12-30 19:05:47
    Temat: hackerzy na praca.gov.pl:)
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    vitam

    w dniu dzisiejszym serwis www.praca.gov.pl zostal "nawiedzony" :)
    gdyby uparty na systemy M$ admin juz zmienil stronke
    to zapraszam na http://lowicz.com/praca.gov.pl

    Jean

  • 2. Data: 2002-12-30 20:27:00
    Temat: Re: hackerzy na praca.gov.pl:)
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Jean wrote:
    > vitam
    >
    > w dniu dzisiejszym serwis www.praca.gov.pl zostal "nawiedzony" :)
    > gdyby uparty na systemy M$ admin juz zmienil stronke
    > to zapraszam na http://lowicz.com/praca.gov.pl

    Jak czytałem tego posta (ok. 21:30), to jeszcze było podmienione.

    --
    Y.

  • 3. Data: 2002-12-30 21:13:26
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Yattaman wrote:

    > Jak czytałem tego posta (ok. 21:30), to jeszcze było podmienione.

    J.w ok. 22.30. Czego wy ludzie chceta - Sylwester zaraz ;)

    Flyer

  • 4. Data: 2002-12-30 21:54:20
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    >J.w ok. 22.30. Czego wy ludzie chceta - Sylwester zaraz ;)
    >
    >Flyer

    ale to drugi wlam w ciagu kwartalu na super-extra M$ naszego kochanego amina
    :)
    zamiast postawic lx, to serwis stoi na M$

    Jean

  • 5. Data: 2002-12-30 22:05:30
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jean wrote:

    > zamiast postawic lx, to serwis stoi na M$

    Jak to tlumaczyl pewien dyrektor z duzej instytucji bankowej -->
    postawienie systemu dystrybuowanego bez kartek pt. gwarancja i faktura
    zakupu, moglo by narazic jego osobe na szfank ;). A OT --> nie wiem jak
    ukladaja sie relacje cenowe specjalistow od Unixa i MS, ale moze ci od
    MS sa tansi i latwiej dostepni na rynku?

    Flyer

  • 6. Data: 2002-12-30 23:12:21
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > ukladaja sie relacje cenowe specjalistow od Unixa i MS, ale moze ci od
    > MS sa tansi i latwiej dostepni na rynku?

    admin twierdzi, ze muci miec certyfikat, czyli papierek, ktorym moze palic w
    kominku :]

    Jean

  • 7. Data: 2003-01-02 08:21:02
    Od: "como69" <club@como69_bezspamu.com>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > admin twierdzi, ze muci miec certyfikat, czyli papierek, ktorym moze palic
    > kominku :]

    Na dlugo mu nie starczy.
    MC