PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wycenić ...:???

  • 1. Data: 2002-12-30 14:50:29
    Temat: Jak wycenić ...:???
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Witam :)

    Po pierwsze życzę Wam wszystkim wszystego najlepszego z okazji nadchodzącego
    Nowego Roku, duzo zdrówka, jak najmniej kłopotów w pracy, a tym którzy
    szukają aby ją znaleźli :)))

    A teraz małe pytanko :)))

    Otóż powiedzcie mi proszę jak wycenić pracę na stanowisku prezesa s - ki z
    o.o., mając na uwadze, to że zakładam własną działaność i głównym dochodem
    tejże będzie wynagrodzenie za sprawowanie tej funkcji w spółce.

    Jeśli chodzi o s - kę to posiada ona jeden ciągnik siodłowy, dla którego
    zlecenia (w miarę opłacalne) juz znalazłem, a z końcem stycznia zaczyna
    dzierżawić jedną z lubelskich aptek. S - ka nie jest jeszcze zadłużona :)),
    gdyż powstała zaledwie przed kilkoma dniami tak więc póki co nie obedzie
    obciążona żadnymi zobowiązaniami. Jeden z włascicieli jak pytałem o wysokość
    wynagrodzenia prosił abym sobie wyliczył wg jakiegoś wskaźnika, jednakże mi
    sie to nie za bardzo widzi, gdyż jeśli dochód s - ki wyniesie 0, to jak to
    cały ten wskaźnik mozna za przeposzeniem o kant ....... potłuc:)).

    Drugie pytanko tyczy się ZUS - u. Otóż jestem tegorocznym absolwentem (nie
    upłynęło jeszcze pół roku od obrony) i jak sie ma sprawa z finansowaniem
    składek przez urząd pracy, tzn czy da się to jakoś w miarę bezboleśnie
    załatwić, jakie papierki muszę przedstawić i czy muszę mieć status
    bezrobotnego???

    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi i jeszcze raz życzę wszystkiego
    najlepszego wraz nachodzącym Nowym Rokiem :))

    Pozdr

    Witek

  • 2. Data: 2002-12-30 15:36:20
    Temat: Re: Jak wycenić ...:???
    Od: "Wiesiek" <w...@w...pl>

    Prezes Zarządu ładnie brzmi, ale oczywiście zdajesz sobie sprawe z
    odpowiedzialności jaką niesie taki ładny wpis w wizytówce. Oczywiście wiesz
    o tym, że jako Zarząd odpowiadasz za wszystko, wszystkim i przed każdym.
    Zastanów sie nad tym.
    Przepraszam za takie pesymistyczne podejście do sprawy,ale ......
    Pozdrawiam
    WC

  • 3. Data: 2002-12-30 16:20:48
    Temat: Odp: Jak wycenić ...:???
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wiesiek <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:auppbe$rel$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Zastanów sie nad tym.
    > Przepraszam za takie pesymistyczne podejście do sprawy,ale ......

    Wiem o tym doskonale, ale sam wiesz : jest ryzyko - jest zabawa :)). Póki
    s - ka nie ma zobowiązań to jest wszystko cacy i w zasadzie nie ma się co
    obawiać. Dla ciągnika robotę mam i to dla państwowej firmy (nie bedzie
    raczej żadnych kłopotów z jej wypłacalnością), tak więc jakies zyski juz
    bedzie generowała.

    Owszem mam pewne opory jednakże dobrze przemyślałem tę decyzję i myślę, że
    wszystko będzie ok dopóki sam czegoś (puk puk...) nie spierniczę :))

    Pozdr

    Witek

    PS. Proszę o odpowiedzi na interrersujące mnie zagadnienia :))

    Witekj

  • 4. Data: 2002-12-30 18:04:28
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Otóż powiedzcie mi proszę jak wycenić pracę na stanowisku prezesa s - ki z
    > o.o., mając na uwadze, to że zakładam własną działaność i głównym dochodem
    > tejże będzie wynagrodzenie za sprawowanie tej funkcji w spółce.

    Spółka spółce nie równa. Z tego co napisałeś, to jest to malutka
    działalność.
    Myśle że rozsądne są dwa rozwiązania.
    1. Najniższe wynagrodzenie (lub nawet bez tego) i wysoka prowizja
    2. Wynagrodzenie rzędu 2-3 tys. plus niewielka prowizja

    --
    Pozdrawiam