PracaGrupypl.praca.dyskusjegórnicy - przemyślenia w świetle dyskusji › Re: górnicy - przemyślenia w świetle dyskusji
    From: r...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: górnicy - przemyślenia w świetle dyskusji
    Date: 7 Aug 2003 11:47:04 GMT
    Sender: "Użytkownik risp.pl - smart"<r...@r...pl>

    > Niestety, nasze wnioski, nie-górników, będą cokolwiek różne od tych, które
    > wyciągną "ludzie z dołu". My, będziemy za tym, by maksymalnie zwiękdszyć
    > wydajność pracowników w kopalniach, zmniejszyć ich ilość, ewentualnie
    > podciąć pensje, zmniejszyć zadłużenie tym samym, zmniejszyć uprawnienia
    > górników (nazywajmy rzecz po imieniu). Zupełnie straszne sprawy chcemy
    > zrobić...
    nie nie nie ;-)
    ja nie chce tego.
    ja chce zeby moje podatki nie szly na utrzymywanie gornictwa.
    jednoczesnie nie mam nic przeciwko temu, zeby kopalnie placily
    gornikom wiecej niz teraz, 13tki, 14tki, 15tki i dawaly po 6 miesiecy
    urlopu. Moga nawet zatrudnic dodatkowych ludzi i dzialac jeszcze
    mniej wydajnie i nowoczesnie. Moga ustanowic 3 godiznny dzien pracy.
    Jesli mimo to zarobia na siebie, to NIC MI DO TEGO.
    COS mi do tego, jesli *moje* podatki ktore widze [chcialbym widziec]
    w portfelu policjanta, nauczyciela, zolnierza, lekarzy/pielegniarek,
    senatorow, poslow i rzadu, w inwestycjach w infrastrukture, ochorone srodowiska
    trafiaja do kieszeni ludzi, ktorzy DEWASTUJA srodowisko,
    traca tam zdrowie (znowu - lecza sie na moj koszt) a nawet zycie
    (szkoda ich mimo wszystko). Inwestowanie w powolne zmniejszanie
    dewastacji? a po co jak mozna z dnia na dzien zakrecic kurek i dowalic
    podatek od dewastacji. Ale jak go zaplaca i zarobia - OK. Ich kasa, ich sprawa,
    ja bede glosowal na poslow opowiadajacych sie za zdrowa woda ;-).

    pozdrawiam

    romekk